kierowcy działów są bardzo niemili jak i cała obsługa

Data dodania: 09/11/2012

Dodała: Lily76

Reklamowałam produkt kabinę prysznicową Syrilanka. Reklamacja trwała chyba rok i stwierdzono,że nikogo wina, a ja mam bubla zostawić w domu. Kolejna reklamacja tej samej kabiny już 3 miesiąc i nadal bez rozwiązania. Nie polecam! I produktu i sklepu.

Data dodania: 09/09/2012

Dodała: dax 256

Większość sprzedawców smęci się po sklepie,tak, jakby unikali klientów. Są niekompetentni, nie wiedzą jakim towarem dysponują. A tak w ogóle, aby uzyskać jakąś informację trzeba się nieźle naczekać. Wielki negatyw, idą na ilość, a nie na jakość.

Data dodania: 28/08/2012

Dodała: elza

Niekompetencja pracowników wskazujących towar z gazetki reklamowej,a przy kasie okazuje się, że to nie to. Długie ponad półgodzinne oczekiwanie na wyjaśnienie, zakończone stwierdzeniem, że towar z gazetki wcale nie musi znaleźć się w sklepie???

Data dodania: 04/07/2012

Dodał: wiesiek

pol godziny chodze po stoisku z czesciami elektrycznymi czy inymi czesciami niema nikogo zeby dowiedziec cokolwiek

Data dodania: 28/06/2012

Dodał: Edek



 

Brak zainteresowania klientem

Data dodania: 03/06/2012

Dodał: Herman

OD TRZECH DNI PRUBUĘ DODZWONIĆ SIĘ W SPRAWIE BŁĘDÓW WYDANIA TOWARU W DALSZYM CIĄGU NIKT NIE ODBIERA LUB PRZEŁĄCZA AŻ STARCE SYGNAŁ.

Data dodania: 01/06/2012

Dodał: jAREK

Nierzetelni pracownicy! (Towar dostarczony w złym stanie. Jak i inny towar został pomylony)

Data dodania: 11/04/2012

Dodała: violka8888

bardzo kiepska obsługa olewająca klijentów na sprzedawce czekałem prawie 1 godzinę skandal

Data dodania: 05/04/2012

Dodał: rwpg

Chyba nie zdajecie sobie sprawy co dzieje się u was w toaletach. Toaleta dla klientów? To chyba za karę!

Data dodania: 04/04/2012

Dodała: Beata82




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona