Profesjonalna obsługa na stoisku z akcesoriami łazienkowymi. Pan trafnie ocenił moje potrzeby i zaproponował konkretne rozwiązania.W efekcie jego podpowiedzi . Nie popełniłem błędu a z tego jak rozwiązał mój problem jestem zadowolony.

Data dodania: 14/07/2013

Dodał: Grzegorz

Po złożeniu reklamacji przez ponad 2 tygodnie nie ma żadnej reakcji ze strony Castorama, pomimo mojego e-mail z zapytaniem również brak reakcji, uważam to za lekceważenie klienta.

Data dodania: 03/07/2013

Dodał: Josef

Nigdy nie miałem problemów, serdecznie pozdro!

Data dodania: 28/06/2013

Dodał: jasiu

Fatalna obsługa i drożyzna. Środki ochrony roślin sprzedają przeterminowane.

Data dodania: 22/06/2013

Dodał: klient

Telefonowałem kilkakrotnie, bezskutecznie. Pojechałem osobiście, obsługa na temat hydroizolacji nie miała pojęcia... Kopiłem klej do styropianu, siatkę oraz grunt, który także był mi potrzebny. Czekałem prawie godzinę na wydanie towaru...

Data dodania: 30/05/2013

Dodał: mariusz



 

Castorama Kalisz to bardzo niesolidna firma. Po złapaniu klienta traktuje go przedmiotowo i lekceważąco!!! Nieterminowo wydaje i dostarcza towar wcześniej zapłacony. Klient który dokonał zakupu ostatni raz!!!

Data dodania: 22/05/2013

Dodał: klient

TAM KTOŚ W OGÓLE PRACUJE? DZWONIŁAM GODZINĘ CZASU PO WSZYSTKICH DZIAŁACH - NIKT ALE TO NIKT NIE ODEBRAŁ. NAWET INFORMACJA A ROZMOWA OCZYWIŚCIE PŁATNA.

Data dodania: 20/05/2013

Dodała: DARIA

bardzo sympatyczna obsługa, profesjonalne doradztwo

Data dodania: 13/05/2013

Dodała: Teresa

Telefonicznie uzyskać informację to chyba cud!!! o ile miła pani z działu obsługi odebrała szybko, o tyle żeby ktoś odebrał na dziale to droga przez mękę i tylko dla cierpliwych. Wisiałem 15 min. na telefonie i nikt nie raczył odebrać - kpina!!!!

Data dodania: 12/05/2013

Dodał: Piotr

Jeśli chodzi o usługę jest ok, a jeśli chodzi o firmę zewnętrzną to nie polecam

Data dodania: 22/04/2013

Dodał: Wiesiek




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona