Opinia negatywna
Obsługa fatalna!!! nie wiedzą z czego żyją!! Zero pomocy z ich strony.. Nie róbcie zakupów w jysku w Krosnie, jeśli nie chcecie się rozczarować zarówno pracownikami, jak i towarem, który również pozostawia wiele do życzenia!

Data dodania: 17/10/2012

Dodała: Rozczarowana Zosia

uszkodzony towar

Data dodania: 07/10/2012

Dodała: Ania

Brak kontaktu telefonicznego oraz duże spóźnienia na oczekiwanie towaru pomimo ustalonych godzin

Data dodania: 31/08/2012

Dodała: Siwa

podany numer nie istnieje

Data dodania: 27/07/2012

Dodał: don

Opinia negatywna
podanego w kontakcie telefonu nikt nie odbiera

Data dodania: 02/07/2012

Dodał: pj



 

Kupiliśmy szafkę Hampton 3-drzwiową. Po złożeniu okazało się, że prawy bok szafy jest zwichrowany, co przeszkadza w montazu.

Data dodania: 19/05/2012

Dodała: Eliza

Opinia negatywna
Sprzedali mi krzesło ogrodowe zmontowane odwrotnie

Data dodania: 10/05/2012

Dodał: Maciej

Opinia negatywna
telefon komórkowy w sobotę wyłączony- brak kontaktu ze sklepem

Data dodania: 05/05/2012

Dodała: aga

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Zdecydowanie negatyw. Kupiłem kilka miesięcy temu materac dmuchany za prawie 300zł, Już 2 raz się rozleciał (pękają szwy, uchodzi powietrze). Obsługa nie miła i amatorska. Trzeba się o wszystko upominać, nawet o głupi paragon.

Data dodania: 08/04/2012

Dodał: Rafał

Ta sieć to totalna porażka jeśli chodzi o obsługę i załatwienie coś w sprzedaży ratalnej. informacje jakie trzeba udzielić w formularzu są z kosmosu. Pani zabiera dowód osobisty i znika z nim gdzieś na pięć minut

Data dodania: 02/04/2012

Dodała: Aga




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona