Aktualna kierowniczka typu blond nie zna się na meblach.Powinna jak najszybciej zmienić fach.

Data dodania: 27/04/2016

Dodał: Stały klient

Chcę ostrzec wszystkich którzy mają zamiar tu kupować tzn. w Toruniu przy Lelewela 33. Oni systematycznie usuwają komentarze bo mają ich sporo i to same NEGATYWY. Próbują w ten sposób ukryć swoja arogancję wobec klienta.

Data dodania: 08/04/2016

Dodał: prezes

Najgorszy sklep jest na Lelewela w Toruniu. I jeszcze dodatkowo usuwają negatywne komentarze a mają ich sporo.

Data dodania: 08/04/2016

Dodała: jaki

Najgorszy sklep jest na Lelewela 33 w Toruniu. I tam usuwają komentarze negatywne.

Data dodania: 08/04/2016

Dodał: ullla

W Toruniu na Lelewela 33. Klienta szanują tylko jak wpłaca zaliczkę. A potem mają go gdzieś. Utrzymują się głównie z wpłat zaliczek. To jest niemała kwota , 30% wartości towaru. Omijajcie ten sklep z daleka.

Data dodania: 08/04/2016

Dodała: nie kupujcie



 

Brak słów, NIEKOMPETENTNA i nic nie mogąca obsługa!Czekam 6 miesięcy za reklamowanymi dwoma frontami i nie wie nikt jak długo jeszcze poczekam,ale zaliczke to wpłacić musiałem w dniu zakupu!!!!!!! Odradzam, nie poecam, żenada, Obsługa to porażka!!!!

Data dodania: 17/03/2016

Dodał: Maciek

Osoba zajmująca sie sprzedażą powinna przejść jakiś podstawowy kurs obsługi klienta, ponieważ nie zna żadnych zasad obowiazujacych w kontakcie z klientem!Szefowa(jak ja nazywają pracownicy) jest opryskliwa i bardzo odpychająca!

Data dodania: 17/02/2016

Dodał: Maciek

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Nie kupujcie mebli w tym konkretnym sklepie. Kierownictwo i obsługa niegrzeczne i bardzo lekceważące wobec klienta. Zakup mebli kredytują z pieniędzy klientów. Zaliczkę na meble trzeba wpłacić w wysokości 30% wartości zamówienia.Nigdzie tak niejest.

Data dodania: 09/02/2016

Dodał: prezydent

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Obsługa bardzo niemiła. Nie zależy im na klientach. Kierownictwo pazerne na kase dlatego nie ma mowy o żadnej przecenie ani obniżce w tym sklepie.

Data dodania: 09/02/2016

Dodała: zuzia

Fotele miały być 22.12. Przesunięto termin realizacji na połowę stycznia i obiecano rabat jako rekompensatę za opóźnienie. Fotele w magazynie do odbioru były 27.01, a rabat??? Jaki rabat haha, przecież kupiliśmy te fotele w promocyjnej cenie. Dno!

Data dodania: 28/01/2016

Dodała: Emilia




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona