stanowczo odradzam , Panie tam pracujące nie miłe , zero życzliwości , więcej nie zakupie tam obuwia , buty zareklamowałam po 7 dniach od zakupu bo szlag je trafił....resztę pozostawię bez komentarza....

Data dodania: 19/04/2016

Dodała: Marta

W momencie reklamowania, reklamacja jest odrzucona. Kupiłem 2 takie same pary butów zimowych, jedne w Plazie,a drugie w Felicity. Obydwie się rozkleiły po podobnym czasie. W Felicity mi uznali od razu,a w Plazie nawet po odwołaniu się nie naprawiono

Data dodania: 15/04/2016

Dodał: Piotr S

Buty kupowane w sklepie CCC na Konarskiego należy kopic i schować w karton aby tam leżały do czasu aż skończy się gwarancja. Jeden i ten sam wzór odpowiedzi. Żenujące. Nie polecam kupowania butów niefirmowych. Proponuję omijać ten sklep z daleka.

Data dodania: 11/04/2016

Dodał: zed-7

W dniu 05-04-2016 kupowałem buty ,płacąc przy kasie chciałem zapłacić i skorzystać z rabatu znajdującego się w aplikacji My Shop. Pani o imieniu Marta która pracowała w tym dniu na kasie powiedziała ze się nie należny Nie wydawała nikomu 1 grosza

Data dodania: 06/04/2016

Dodał: Radek

Odradzam kupowania butów, po miesiącu się rozwalają, nie uwzględniają reklamacji. Oddaje sprawę do konsumenta. wysyłają opinie ,ze po wydruku nic nie widać ani pieczątki pracownika.

Data dodania: 01/03/2016

Dodała: Ania



 

Pracownice są niekompetentne. Nie umieją napisać reklamacji obuwia ani dokładnie powiadomić o reklamacji. wprowadzają błąd e-mailowy o reklamacji zwrotnej i potem klient musi wracać do salonu dwukrotnie bo Kierowniczka nie umie napisać konktretów.

Data dodania: 01/03/2016

Dodała: Beata

Za umowe zlecenie (20godzin) zapłacili mi po 10 dniach czekania na pieniądze 102.50 zł wychodzi 5 zł na godz SKANDAL ! Obiecywali piniądze do 15 dnia miesiąca a musiałam czekać do 26. NIE WARTO TAM PRACOWAĆ!!

Data dodania: 27/02/2016

Dodała: Ola

Sprzedawca oceniający zasadność reklamacji (niezależnie od przyczyny: rozklejony but, pęknięty obcas, pęknięta podeszwa)zawsze NEGATYWNIE i tu ups informuje mnie przy innych klientach "nie ukrywam taka jest polityka firmy" no gratuluję "UCZCIWOŚCI"

Data dodania: 02/02/2016

Dodała: Natalia

Kierownik -sprzedawca opiniuje reklamacje -pęknięte podeszwy i dziura w podeszwie to "efekt naturalnego zużycia materiału" - po 10 miesiącach od zakupu!!! Celowo zwodziła mnie przez 17 dni z wydaniem ostatecznej decyzji! NIE POLECAM ZAKUPÓW !!!

Data dodania: 02/02/2016

Dodała: Barbara

Niestety buty słabej jakości rozklejają się po sezonie reklamacja nie uwzględniona żekomo z winy użytkownika (mam je podklejać po powrocie do domu?).

Data dodania: 27/01/2016

Dodał: Klient




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona