obsługa bardzo miła. polecam

Data dodania: 15/10/2012

Dodał: slawek

Fachowa obsługa, miłe ekspedientki, aż chce się tam ponownie wrócić

Data dodania: 29/09/2012

Dodał: warr

Ryłko w Galerii na Lisa Kuli-obsługa niekompetentna, obiecują nierealne terminy sprowadzenia obuwia.

Data dodania: 24/09/2012

Dodała: megan

czy ktos tam pracuje? 15 min. byłam w salonie a tu nikogo nie było?sama sobie poprzymiezałam-to jest nowa samobsługa...szkoda ze nie jestem nieuczciwa bo bym cos wyniosła.

Data dodania: 12/09/2012

Dodała: jolka

Buty na pierwszy rzut oka wyglądają ładnie, ale bardzo szybko się psują. Odpadły mi w ciągu miesiąca 2 obcasy. Jednak firma nie poczuwa się do winy i odrzuciła mi reklamację ponieważ zażądałam wymiany na inne buty lub zwrot gotówki. NIE POLECAM!!!

Data dodania: 10/09/2012

Dodała: kasia



 

Mają tam ogromny bałagan, panie są niekompetentne, wysłałam im buty do reklamacji, które im zaginęły, ciągnie sie to juz ponad miesiąc

Data dodania: 07/09/2012

Dodała: kwiatuszek

Firma Ryłko ma bardzo restrykcyjną politykę wobec klientów, jak pisze Klepsa, jednak na obsługę sklepu w Galerii Krakowskiej nie można narzekać- przesympatyczne, bardzo pomocne i uprzejme panie! Doradzają, pomagają, nie robią problemów.

Data dodania: 21/08/2012

Dodała: Kala

Często bywałam w sklepie firmowym Ryłko na Sienkiewicza w Kielcach , odpowiadała mi fachowa i miła obsługa jednak pojawiła się nowa ekspedientka - osoba ta bardzo zniechęciła mnie do kupowania w tym sklepie.

Data dodania: 21/08/2012

Dodała: Megan

Polecam wszystkim, miły, pomocny i profesjonalny!

Data dodania: 26/07/2012

Dodała: LolaK

Bardzo miła i kompetentna obsługa klienta ,zarówno w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym.

Data dodania: 04/07/2012

Dodała: Justyna




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona