Jakaś masakra, obuwie to badziewie do kwadratu, obsługa dużo do życzenia

Data dodania: 23/01/2018

Dodała: Janina

Obsługa fatalna. Tylko wciskają żeby kupić. Po roku użytkowania buty całe się popruły. Reklamację odrzucili po dwóch dniach od oddania z automatu. Pewnie robią to z automatu. Mam sobie sam szukać rzeczoznawcy.

Data dodania: 22/05/2017

Dodał: rhuzar

małe nieporozumienie z personelem..dodatkowo bardzo nieuprzejma Pani kierownik , która chyba nie do końca wie co robi i mówi

Data dodania: 19/01/2017

Dodał: Tomasz

niefachowa obsługa.

Data dodania: 16/04/2014

Dodała: ewa

Brak zainteresowania klientem. Nie dostałam propozycji pomocy np. zamówienia butów w moim rozmiarze w innym sklepie; buty, które chciałam kupić były lekko uszkodzone, ostatni rozmiar obniżki ze względu na uszkodzenie itd.

Data dodania: 08/02/2014

Dodała: wiola



 

po raz kolejny zawiodłem się na jakości produktów...

Data dodania: 21/12/2013

Dodał: tomasz

nieprzyjemna atmosfera w pracy!!!

Data dodania: 28/11/2013

Dodała: kasia

Niemiła atmosfera... choć pracownicy ok.

Data dodania: 14/11/2013

Dodał: wojtek

kupiłam klapki po 5 dniach noszenia odpadły z obu ozdoby. Zgłosiłam reklamację i po 19 dniach otrzymałam listem poleconym informację, że mam naprawione buty odebrać w ciągu 21 dni od złożenia reklamacji. Czyli został mi 1 dzień na odbiór

Data dodania: 19/08/2013

Dodała: Beta

Ceny wysokie a jakość beznadziejna. Proszę sobie wyobrazić, że nowe sandałki uszkodziła kropla deszczu, pozostawiając wypłowiałą plamę na podeszwie. Oczywiście reklamacja odmowna. Fatalne podejście do klienta !!!

Data dodania: 25/08/2012

Dodała: Mariola




1 2 3    Następna strona