Lista sieci - strona główna
Salony i Sklepy Odzieżowe



 

 

 

 

Dramatyczna ochrona. Chodzą za ludźmi jak by każdy kradł, zatrzymali mnie tam chyba 7 razy przy wejściu, pikają im ciągle bramki bez powodu, przeszukują przy ludziach, co jest dla mnie straszne. Jak wchodzę tam, czuję na sobie ich wzrok.

Data dodania: 02/08/2017

Dodała: M

Byłem dzisiaj o godz 13, chiałem kupic marynarke i spodnie, Pani po przymierzeniu przeze mnie jedenej marynarki odmówiła dalszego mierzenia poniewac zara na moja nietypowa sylwetke nie posiada ubran!!! chyba powinna zaproponować co innego?!

Data dodania: 03/06/2017

Dodał: lucjusz23

Nie polecam. Żadnych szkoleń wstępnych, aby się czegoś dowiedzieć trzeba latać po sklepie i pytać, w pierwszym dniu oczekują, że pracownik będzie znał wszystkie produkty, menadżerka ciągle krytykuje, niby zmiana do 22, a sprzątanie po godzinach

Data dodania: 28/05/2017

Dodała: True

syf w przymierzalniach,....na sklepie straszny bałagan,sprzedawczynie niemiłe i gburowane,jakby za kare tam pracowały-zresztą widać po syyyyfie na całosci sklepu!!!!!!

Data dodania: 26/03/2017

Dodała: karulek

Żenada.Jakosc obsługi 3 metry ponizej mułu, bajzel cenowy. Wszystko wina klientów. Pyskata obsługa. Brud w sklepie. Panienki obsługujące z wąską specjalizają. Jedna tylko od majtek, druga od skarpet. W szatni szukają złodzieja we cztery przy wejsciu

Data dodania: 30/12/2015

Dodał: oko



 

Ładowanie klienta na najwyższym poziomie. Klient jest dla nich a nie oni dla klienta. Bardak cenowy aż miło. Wszystko wina klientów. W przebieralni cztery szukają w wejsciu złodzieja. Na sklepie inna na uwage o cenie twierdzi ze to nie jej specjalno

Data dodania: 30/12/2015

Dodał: krzysztof

Tempe dzidy, dzwoniłem ponad 60razy by potwierdzić czy jest kurtka która wyświetlała się w systemie jest dostępna. Oczywiście bez szans.. Pojechałem osobiście i pytam się czy kurtka jest, sprawdzają wedłóg stanu magazynowego jest.. a faktycznie brak

Data dodania: 26/12/2015

Dodał: Je8e ZARA

Zachowanie Pani kasjerki brunetki żenujące. Pani wyraźnie zdziwiona i zdegustowana tym, że mamy czelność podejść do kasy i zapłacić za rzeczy :) Nawet nie miała ochoty odpowiedzieć na \"dziękuję i do widzenia\". Poziom kultury osobistej zadziwiajacy.

Data dodania: 13/10/2015

Dodała: Iwona

Faktycznie zgodnie z przedmówcami jak najbardziej zgadzam się, co do opinii negatywnej. Pani rozmówczyni powiedziała, że ceny na wyprzedaży nie są adekwatne? I nie chciała sprawdzić, czy dany przeze mnie numer butów jest dostępny.

Data dodania: 09/01/2015

Dodała: lena

Myślą, że klient jest dla nich, a nie one dla klienta! Zabrałam do przymierzenia 7 rzeczy, można 6. Poprosiłam, aby Pani na min. zostawiła bluzkę, bo przymierze jedną i wymienię na tą. Po minucie została wyniesiona na sklep! Taka pomoc z ich strony!

Data dodania: 08/08/2014

Dodała: Sara




1 2 3 4 5 ...    Następna strona