Świetne podejście do klienta, szybka i skuteczna reakcja na usterki wynikające z wad fabrycznych oraz gwarancyjnych, fachowe doradztwo oraz uczciwość przy wycenie naprawy

Data dodania: 18/08/2015

Dodał: Subarak25

zlekceważono mnie złe podejście do klienta mierzone zasobnością portfela

Data dodania: 05/11/2014

Dodał: palant

polecam miła atmosfera ,profesjonalne podejście do klienta i co najważniejsze - super obsługa w salonie SUBARU

Data dodania: 23/09/2014

Dodał: Nowy

nie oddzwaniają się, zwłaszcza jak chcesz uzyskać informację o cenie części...

Data dodania: 03/09/2014

Dodał: kris

niezły poziom serwisu, lecz baaardzo drogi. Koszt jednej roboczogodziny (RBG) skalkulowany na 180 zetów netto?! Kierownik Serwisu, Pan Jacek, sympatyczny i kompetentny.

Data dodania: 01/08/2014

Dodał: staruch



 

rzetelna firma

Data dodania: 06/06/2014

Dodał: Daniel

Początkowy kosztorys mocno zaniżony w stosunku do końcowych kosztów. Doszukiwanie się mega drogich usterek, tak aby jak najwięcej zedrzeć z klienta.

Data dodania: 29/04/2014

Dodał: Pablo

Nie wymieniają filtrów, płyny nieoryginalne...

Data dodania: 02/04/2014

Dodał: Hubert

Kilka lat temu kupiłem nowego STI u Kopra. Na przeglądzie po 3000 km zaproponowano mi wydech Super Sprint, że lepsze osiągi, itd. Zdecydowałem się. Po wymianie pełnego wydechu zostałem poinformowany o utracie gwarancji na silnik...

Data dodania: 13/02/2014

Dodał: R.

Nie polecam. Niemiła obsługa, serwis niemiły, brak czegokolwiek "od ręki". Szkoda, nowy salon, a już narobił sobie minusów...

Data dodania: 15/01/2014

Dodała: ForesterXT




1 2 3 4    Następna strona