Sieci / Usługi / Salony Prasowe / Eurokiosk
Eurokiosk Sp. z o.o.
Tel./Fax: 061 / 662 60 32
Opis sieci
Eurokiosk to prężnie rozwijająca się sieć franchisingowa funkcjonująca na krajowym rynku już od 1997 roku. Zarządza obecnie około 150 Punktami Sprzedaży Detalicznej w całym kraju o średniej powierzchni 15 m2, w których oferuje szeroki asortyment w liczbie 1 500 artykułów.
Sieć stale się rozwija, inwestując w nowe lokalizacje i poszukując partnerów, gotowych podjąć działalność gospodarczą jako Franczyzobiorcy. W ramach systemu franczyzowego partnerzy spółki dysponują dużą dozą niezależności w prowadzeniu biznesu, korzystając z posiadanych przez firmę lokalizacji, albo prowadząc kioski i salony prasowe we własnych lokalach.
W ramach ekspansji sieci Eurokiosk tworzy własne punkty sprzedaży, zarówno kioski, jaki i salony prasowe, a także adaptuje lokale w miejscach o największym przepływie klientów.
Punkty sieci zlokalizowane są w atrakcyjnych punktach miast: na dworcach, osiedlach, w pasażach handlowych oraz galeriach, na przystankach tramwajowych i autobusowych, przy głównych ulicach i osiedlach.
Sieć jest atrakcyjna pod względem handlowym i marketingowym, zarówno dla franczyzobiorców i klientów, jak również dostawców towarów handlowych i reklamodawców.
Na polskim rynku spółka jest widoczna jako operator 3 uzupełniających się marek rynkowych: Eurokiosk, Euro-Salon Prasowy i euro-Café.
Markę Eurokiosk tworzą kioski i wiatokioski z codzienną prasą i towarami impulsowymi zlokalizowane w Poznaniu, przy głównych ciągach komunikacyjnych.
Euro-Salon Prasowy to saloniki prasowe z wejściem do środka. Są one obecnie wiodąca marka Sieci.
euro-Café to najnowszy format aktywności. Są to kawiarenki zlokalizowane
w sąsiedztwie saloników prasowych.
REKLAMA
1
2
3
4 Następna strona