Co to za placówka z którą nie można skontaktować się telefonicznie. To po pierwsze, po następne, dlaczego pracownica banku udziela nie kompetentnych infowmacji ?????????????????????????????????????????????????????

Data dodania: 09/07/2012

Dodała: Barbara

Zupełny brak profesjonalizmu obsługi: -mimo umówienia konkretnej godziny spotkania, pracownik banku jest nieobecny. -ignorowanie obecności klienta -bezczelne i chamskie tłumaczenie się obsługi

Data dodania: 21/05/2012

Dodał: klient1

mają nieaktualny numer telefonu

Data dodania: 16/05/2012

Dodała: anna

Pracują tam niekompetentni ludzie,nie wiedz jak zamknąć konto walutowe,jak do konta dodać druga osobę- jako współwłaściciela konta oraz czym się różni karta debetowa citigold od zwykłej niebieskiej.odsylaja na stronę albo infolinie.Najgorszy oddział

Data dodania: 26/04/2012

Dodała: Wiktoria

zawsze kiedy mam sprawę do załatwienia to nie czekam, miły uśmiechnięty z dużymi kompetencjami personel. Jestem zadowolona z obsługi. Pozdrawiam

Data dodania: 19/04/2012

Dodała: Benia



 

pracownicy mili, konkretni, dotrzymują wcześniejszych uzgodnień

Data dodania: 15/04/2012

Dodał: Zbigniew

Bardzo dobra lokalizacja placówki i kompetentna obsługa

Data dodania: 02/04/2012

Dodał: FW

Bardzo miła, fachowa i szybka obsługa

Data dodania: 19/03/2012

Dodał: Tomasz

pracownicy są uprzejmi w kontaktach bezpośrednich. Byłem obsłużony fachowo.

Data dodania: 14/10/2011

Dodał: Jerzy

to byłby przyzwoity bank, gdyby nie zatrudniali "doradców" o mnetalności i poziomie domokrążców - sprzedać klientowi produkt niezaleznie od sytuacji rynkowej!!!

Data dodania: 20/09/2011

Dodał: ian




Poprzednia strona    1 2 3 4 5    Następna strona