Stanowczo odradzam Zupełny brak kompetencji personelu.Myślę ze nie jest to dobra wizytówka banku

Data dodania: 05/09/2017

Dodała: Aśka

PROFESJONALNA BARDZO MIŁA OBSŁUGA .

Data dodania: 17/07/2017

Dodała: Dagmar

Czy podany numer jest numerem z Warszawy? Kierunkwy tak wskazuje. Nawet gdyby to i tak nikt nie odbiera.Zreszta w innych placowkach to samo bez odbioru! Owszem, numer do obslugi spoza granic dziala, ale nie uzyskalam konretnuch informacji.

Data dodania: 16/06/2017

Dodała: Goska

nie jestem zadowolony obsługa bardzo arogancka bez kompetencji wszystko załatwiłem w poznaniu

Data dodania: 01/06/2017

Dodał: Jarosław

Nie wiem skad te negatywne opinie, pewanie jakas akcja konkurencyjnego banku, bywam tam wielokrotnie bo nie mam karty i wyplacam hajs z banku lub przelewy tylko. Nigdy nie czekałem tam dlugo. Panie zawsze miłe i śliczne.

Data dodania: 19/05/2017

Dodał: xant



 

Razem z mamą mam tam rachunek, ofertę mają super, wszystko za darmo i dodatkowe zwroty. Panie bardzo miłe pomogły mi z aktywacją karty.

Data dodania: 13/03/2017

Dodała: nikola

Jestem u nich od kilku m-cy , obsługa pomocna i miła. Kolejki jak wszędzie, ale to Bank nie piekarnia więc wolę dłużej poczekać, a być dokładnie obsłużony. Poza tym proponują wodę i interesują się każdym.

Data dodania: 13/03/2017

Dodała: DARIA

z kilku podanych numerów telefonów - żaden nie jest odbierany, jakby placówka wymarła

Data dodania: 04/01/2017

Dodał: Alek

Współpraca z Getin Leasing to koszmar. Przestrzegam wszystkich przed współpracą z tym bankiem. to już prawie 6 lat koszmaru.

Data dodania: 19/12/2016

Dodał: Marek

pracownik bankowy założył mi konto osobiste , znając moje dane ,a ja nie zakładałam konta w GETIN BANKU ,robiłam reklamację mailem i infolinią - okropna obsługa

Data dodania: 13/12/2016

Dodała: ddddd




1 2 3 4 5 ...    Następna strona