Bardzo sprawna , życzliwa obsługa. Uczciwa wycena szkody ( szyba ). Jestem zdziwiony taką ilością negatywów, ale to chyba stąd, że juz na wstępie ponad dzisięć razy łączyłem się z INFOLINIĄ, no ale to nie wina tegoż personelu

Data dodania: 27/06/2017

Dodał: Jan Rogoszewski, Kraków

byłem tutaj klientem dwa razy i wszystko było jak najbardziej w porzadku,uczciwe wyceny, normalna , sprawna obsługa. nie wiem czemu tyle negatywów tutaj dostali....

Data dodania: 24/06/2017

Dodał: Jan

sciema pracy.....

Data dodania: 02/06/2017

Dodał: andrzej

nie potrafia odczytac w dowodzie rej. kto jest wlascicielem pojezdu!!!

Data dodania: 31/05/2017

Dodał: R13

Zero kontakt z opiekunek sprawy plus to ze nie wyplacono mi do dzisiaj odszkodowania...

Data dodania: 24/05/2017

Dodał: Martin



 

ok!

Data dodania: 18/05/2017

Dodał: lec

Dla poprawienia wizerunku- opinia pozytywna (dotyczy etapu zgłoszenia szkody 15-05-2017 r.) Z telefonem kontaktowym rzeczywiście problem (trzeba uaktualnić na stronie). Obsługa życzliwa i cierpliwa z racji jakości połączenia. Dziękuję- Lucjan

Data dodania: 15/05/2017

Dodał: Lucjan

zgadzam się z panią powyżej ....nie można się dodzwonić wcale ....

Data dodania: 07/05/2017

Dodał: miro

Tragiczna \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Data dodania: 04/05/2017

Dodała: Klient

Po zakupie auta zgłosiłem się do oddziału w celu rezygnacji z usług PZU-pracownik potwierdził przyjecie dok.pieczątką imienną na fakturze, następnie wykupiłem polisę w innej firmie. Po 3 mies. muszę zapłacić składkę bo nie złożyłem wypowiedzenia???

Data dodania: 25/04/2017

Dodał: Paweł




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona