Nikt nie odbiera telefonów ani nie odpowiada na maile

Data dodania: 08/12/2016

Dodał: xs

co do samej placówki nic nie mam, natomiast firma jako firma... cóż na pieniądze z ubezpieczenia po wypadku, pobytu w szpitalu i operacji czekałam 1,5 roku i na dodatek musiałam poprosić prawnika by zajął się całą sprawą

Data dodania: 03/07/2015

Dodała: kagalu

Ten Oddział to koniec tej firmy. W trakcie kilku lat niefortunne dyrektorki i dyrektorzy w tym ostatni położyli współpracę z kimkolwiek....a pracownicy którzy przeszli do TU C z tej samej grupy kapitałowej działają na jego szkodę.

Data dodania: 09/04/2015

Dodała: Agentka

Oczekuję na zaświadczenie o przebiegu OC od 19.02.2015 r., które miało być przygotowane już i tego samego dnia, zwrotnie odesłane na maila. Jest dzień 26.02.2015 r. i niestety nie mam tego zaświadczenia. W UFG brak informacji o moim przebiegu ubezp.

Data dodania: 26/02/2015

Dodał: Stefan

Bardzo trudny kontakt

Data dodania: 23/01/2015

Dodał: Kaem



 

Kapitalna obsługa 27.12.2014 zdarzenie drogowe w Zakopanem, dwa dni później kontakt telefoniczny z centrum obsługi klienta, poprosili o przesłanie skanu oświadczenia sprawcy oraz zdjęć, a 7. 01.2015 pieniądze na naprawę były na koncie; polecam

Data dodania: 12/01/2015

Dodał: bartek

czekam na odwołanie już 1 miesiąc zwodzą że nie mają papierów a zostały wysłane meilem i pocztą to jest kpina jak w ten sposób można traktować klientów

Data dodania: 24/11/2014

Dodała: ANUSIA

Brak kontaktu z prowadzącym sprawę, permanentne "olewanie" klienta, brak zainteresowania. Skandal! Nigdy nie skorzystam z usług tej firmy...

Data dodania: 29/09/2014

Dodała: Ankas

omijać wielkim łukiem!

Data dodania: 23/09/2014

Dodał: bawear

trudności z dodzwonieniem się do nich...

Data dodania: 06/08/2014

Dodała: ELA




1 2 3 4 5 ...    Następna strona