nie mają pojęcia co robią.

Data dodania: 02/03/2015

Dodał: rysiek

Jak zwykle mnóstwo osób, dwie otwarte kasy, po czym jeszcze jedna z nich się zamyka i klient czeka 30 min w kolejce...

Data dodania: 05/02/2015

Dodał: Michał

Bardzo miła obsługa.

Data dodania: 28/12/2014

Dodała: Katarzyna

Starsza kasjerka bardzo nieelegancko obsługuje poważnych klientów. Jest zbyt śmiała i dziwaczna

Data dodania: 30/07/2014

Dodał: Krzysztof

Bardzo miła i szybka obsługa.

Data dodania: 03/06/2014

Dodała: Monika



 

obsługa miła, ale duże kolejki (albo mam taki szczęście na nie trafiać), brak telefonu, na który można się bezpośrednio dodzwonić tylko trzeba przebrnąć przez automatyczną sekretarkę

Data dodania: 14/04/2014

Dodała: Maja

Bardzo przyjemny oddział. Kompetentni i chętni do pomocy pracownicy. Totalna przeciwwaga dla oddziałów innych banków, gdzie zazwyczaj traktowany jestem jak zło konieczne. Pierwszy raz w banku została mi zaproponowana kawa i do tego fajny wystrój.

Data dodania: 11/02/2014

Dodał: d.tasmański

Niekompetencja osób pracujących w dziale obsługi klienta. Po złamaniu nogi przebywam za granicą.We wrześniu dostałam sms o aktywacji karty Visa, a następnie telefon; w rozmowie powiedziałam, że będę w Polsce pod koniec m-ca teraz mam zablokowaną...

Data dodania: 02/10/2013

Dodała: HALINA

Jestem klientką od 30 lat i nie mam najmniejszych zarzutów do pracy banku, zawsze dobrze mi tam doradzano, zgodnie z moim interesem.

Data dodania: 18/09/2013

Dodała: Ewa

Kompetentna i miła obsługa - mam już u nich dwa kredyty - szybko i sprawnie przeprowadzone postępowania - duży plus!

Data dodania: 05/09/2013

Dodał: Marek




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona