Zaniosłam pismo o cofnięciu blokady z informacją, że pilne a oni się nie wysilili i nie pomogli mi.Tylko potraktowali jak petenta.

Data dodania: 14/05/2013

Dodała: ags

Bankomat zabrał mi kartę wraz z czytnikiem, nie zdążyłem nawet wpisać pinu. Natychmiast pojechałem do banku na Krzosa, aby wyjaśnić sprawę. Ku mojemu zdziwieniu pracownik tego banku był niekompetentny wręcz traktowała mnie jak intruza.

Data dodania: 04/03/2013

Dodał: Klient

Miła obsługa-szybka

Data dodania: 31/01/2013

Dodała: Teresa

mila obsluga

Data dodania: 01/11/2012

Dodał: Tom

W BIEŻĄCYCH SPRAWACH BANK DZIAŁA SPRAWNIE. BRAK MOŻLIWOŚCI KONTAKTU TELEFONICZNEGO, GDYŻ ŻADEN Z TELEFONÓW, PODANYCH PRZEZ AUTOMAT INFORMACYJNY POD NUMEREM 41-276 17 00 , NIE ODPOWIADA.

Data dodania: 20/10/2012

Dodał: aleksander42



 

tam się dodzwonić to graniczy z cudem!

Data dodania: 01/10/2012

Dodała: Isia

brak kompetencji pracowników i kierownictwa

Data dodania: 10/02/2012

Dodała: nina

Przekształcając konto komfort na direct byłam w banku 4 razy a mąż 5razy. Nie mozna dostać limitu debetowego mimo ze klientami banku jesteśmy 16 lat. Limit zadłużenia jest prześwietlany w BIK. To co zachwalają w internecie to bajki.

Data dodania: 02/02/2012

Dodała: ewa

szybka, miła i profesjonalna obsługa bez straty nerwów i czasu (jak to niekiedy bywa)

Data dodania: 08/11/2011

Dodała: asia_07

Jaka obsługa taka ocena.

Data dodania: 05/10/2011

Dodał: :>




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona