Najgorsza placówka PZU w katowicach okienek narobili a obsługi brak ludzie starsi nie mają gdzie siedzieć panie zamiast obsługiwać petentów odbierają telefony prowadzą długo trwałe rozmowy gdzie infolinia, wszystkie stanowiska powinny być otwarte.

Data dodania: 24/01/2017

Dodał: Henryk

Nie aktualne telefony w internecie widac nie zależy im n aklientach lekcjoważąc ten temat /

Data dodania: 28/12/2016

Dodał: Slawek

nr telefonu jest nieaktualny..................\\\"nie ma takiego numeru....\\\"

Data dodania: 21/11/2016

Dodała: katarzyna

Nie miła obsługa godziny otwarcia niby od 8 a tak naprawdę od 9.zenada po po prostu. Najgorsze doświadczenie.

Data dodania: 19/10/2016

Dodał: Jaro

Żenada niby pracują od 8 a tak naprawdę od 9 najgorzej w mieście

Data dodania: 19/10/2016

Dodał: Jaro



 

Miła, kompetentna, pomocna obsługa. Udało się załatwić sprawę bezproblemowo. Dziękuję panu Łukaszowi :)

Data dodania: 30/09/2016

Dodała: bk

Bieniadze za skladki tak a zeby wyplacic swiadczenie za wypadek to marne grosze by sie wstyfzili

Data dodania: 07/09/2016

Dodał: Damian

Bardzo miła i profesjonalna obsługa,kolejka kilkuminutowa,konsultantka udzieliła mi wyczerpujących informacji jestem bardzo zadowolona.

Data dodania: 01/08/2016

Dodała: Agnieszka

Całkowicie NEgatywna Załatwiałam odszkodowanie za smierć matki ,obiecano mi ,że skontaktuje się ze mna pracownikabym podała nr konta do przelewu ,natomiast otrzymałam sma ,ze mogę odebrać kwote w PKP ,nawet nie wiem jaka kwota

Data dodania: 28/06/2016

Dodała: sylwka

Ponad 1,5 miesiąca temu zgłosiłam osobiscie sprzedaż auta. Dzis przyszedł monit za ubezpieczenie, bo wciąż figuruję jako własciciel! skandal!

Data dodania: 23/05/2016

Dodała: ewa




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona