Bardzo miła,sprawna obsługa.

Data dodania: 26/04/2016

Dodała: Paulina

Bardzo długie oczekiwanie na załatwienie sprawy.

Data dodania: 22/04/2016

Dodała: marga

Kontakt telefoniczny to porażka. Odbiera telefon pewien pan, który znika poniew musi zaczerpnać porady( zapewne nie posiada wiedzy) i informuje mnie po kilku minutak swojej nieobecności, że jeśli chce to mogę podejsć, bo po co przełączyć do agenta.

Data dodania: 18/02/2016

Dodał: ZlyKlient

Dzwonie i dzwonie ale numer jest rozlaczany.Czyli zadnej informacji nie można uzyskac.Dziekuje za super obsluge.

Data dodania: 16/02/2016

Dodał: Waldemar

Załatwiałem zwrot składki ubezpieczenia komunikacyjnego. Obsługa klienta w osobie Pani Emilii bardzo miła i kompetentna. W ciągu około 10 min. sprawa została załatwiona.

Data dodania: 15/02/2016

Dodał: Jurek



 

nie można się dodzwonić

Data dodania: 09/02/2016

Dodał: Stanisław

załatwiałem pieniądze z ubezpieczenia za pobyt w szpitalu i za operacje w sumie 1700 i jakoś żadna pani nie poinformowała mnie ze nalezy mi się jeszcze 5000 za ciężką chorobę, bardzo dziękuję za taką pomoc

Data dodania: 31/01/2016

Dodał: kriss35

Będąc w tej placówce z tak nie kompetentnym podejściem do klienta dawno się nie spotkalam. Obsługa na poziomie skandaliczym, zero prywatności, wszyscy do około słyszą o danych petentów a tempo pracy skandaliczne1,5 h czekania. PZU straciło klienta

Data dodania: 26/01/2016

Dodała: alicja

Chciałem przedłużyć OC mojego pojazdu i zapytać o szczegóły ale nie można się dodzwonić, zadzwoniłem do CUK na ul.Katowicką 53a i kpl. info. profesjonalna obsługa ...- Żegnaj PZU

Data dodania: 20/01/2016

Dodał: Waldemar

Najbardziej niekopetentna firma w Europie jesli chodzi o komunikacje z klientem.

Data dodania: 10/01/2016

Dodała: Maja




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona