masakra ! od dwóch miesięcy probuje się dodzwonic !!! po co wam te telefony ! zaniżacie standardy obsługi w PZU !!!

Data dodania: 05/01/2016

Dodała: anna

Jeśli któryś z pracowników punktu nie jest Twoim agentem ubezpieczeniowym lub znajomym, to nic nie załatwisz. Odeślą do Szamotuł. Wyznawcy motta: LICZY SIĘ TYLKO CZŁOWIEK.

Data dodania: 17/12/2015

Dodała: PORAZKA

nie da sie dodzwonic na infolinie!!! 20 minut gra muzyczka i zero odzweu

Data dodania: 04/11/2015

Dodała: alicJA

niedokonanie zwrotu nadpłaty na polisie ubezpieczeniowej bezpodstawne zaksięgowanie nadpłaty do 06. 2016r

Data dodania: 19/10/2015

Dodał: Andrzej

JESTEM ZAWIEDZIONA WSPÓŁPRACĄ CZEKA NA ZWROT PIENIĘDZY PONAD 3 TYGODNIE I NADAL NIE MAM NIC NA KONCIE

Data dodania: 18/08/2015

Dodała: DANUTA



 

Dlaczego brak kontaktu telefonicznego ? Jak my klienci mamy się skontaktować ? Dokonałam wpłaty składki w tym oddziale na początku sierpnia i do mojego oddziału nie dotarła .Mnie wzywają do uiszczenia za coś co zapłaciłam.To co mam 550km jechać !

Data dodania: 11/08/2015

Dodała: Ann

Jest podany telefon ale mam dziwny sygnał i nie można się dodzwonić to po co jest kontakt ? czy na melia gdy podałam otrzymam odpowiedz

Data dodania: 22/07/2015

Dodała: Ela

Jak mogę cokolwiek załatwić na miejscu skoro pracuję od 08:00 do 16:00. W ZUS-ie to przynajmniej w środę mają czynne do 18:00 .

Data dodania: 03/07/2015

Dodał: Rico

dostałam od was list, oferta nawet fajna, ale co z tego jak nie mozna sie skontaktować, nikt nie odbierał telefonu!!!

Data dodania: 26/06/2015

Dodała: I.

Pracownicy robią łaskę że obsługują klientów bardzo niezadowolona

Data dodania: 22/06/2015

Dodał: niezadowolona




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona