miła i szybka obsługa

Data dodania: 11/02/2015

Dodał: jarek

arogancja pracowników obsługi klienta

Data dodania: 06/02/2015

Dodał: zibi

nawet godziny pracy są niewłaściwe, podajecie 8, a byłem dzisiaj i pocałowałem drzwi, jak piszecie godziny otwarcia dla klientów to pomyślcie, że ktoś może jedzie przez pół miasta, ryzykuje spóźnienie do swojej pracy i napotyka zamknięte drzwi...

Data dodania: 26/01/2015

Dodał: Jan

Kilka dni dzwonie, jednak nikt nie odbiera telefonu, jak tak można, może trzeba zlikwidować ten kontakt ze strony...

Data dodania: 22/01/2015

Dodała: Teresa

Jestem zadowolona z obsługi, sprawa załatwiona szybko, otrzymałam wyczerpującą odpowiedź na każde pytanie. Dziękuję za miłą i profesjonalną obsługę Pani Honoracie B.

Data dodania: 21/01/2015

Dodała: Grażyna



 

bardzo fajna i kulturalna obsługa i Pani w drzwiach która udziela informacji, rewelacja

Data dodania: 21/01/2015

Dodał: zadowolony

W inowrocławskim PZU jest bardzo źle zorganizowana praca względem klienta. Okienka czynne tylko 2 i wyjątkowo dwie kasy. Kolejki aż do drzwi, tak być nie powinno. PZU jest dzięki naszej kasie, a traktowani jesteśmy jak nie chciani petenci...

Data dodania: 14/01/2015

Dodała: IRENA

Bardzo miła i kulturalna obsługa, kolejka tylko na 30 min., na 9 stanowisk tylko 3 czynne. Otrzymałem ofertę na ciągłość OC o 114% wyższą niż za rok poprzedni, nie można było uwzględnić mojej 60% zniżki, bo nie było jej w systemie PZU,wymówiłem umowę

Data dodania: 12/01/2015

Dodał: klient

nikt nie odbiera telefonów, albo na urlopie, albo choroba. Klienta maja za nic !!!! Po prostu niemiłe podejście.

Data dodania: 09/01/2015

Dodała: krystyna

kontakt telefoniczny wskazany na stronie nie jest aktualny, po uzyskaniu właściwego nr telefonu - bezskutecznie próbuję od dłuższego czasu skontaktować się z Oddziałem. W bezpośrednim kontakcie obsługa również pozostawia wiele do życzenia...

Data dodania: 09/01/2015

Dodała: Maria




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona