W lutym tego roku odwiedziłam placówkę w celu zmiany moich danych osobowych, obsługa była miła, aczkolwiek w sierpniu otrzymałam pismo z OFE i niestety na moje stare nieaktualne dane....cóż wyraźne niedbalstwo pani która mnie obsługiwała..przykre

Data dodania: 28/08/2010

Dodała: Justa

nędzny poziom obsługi ograniczający się do wiadomości z zakresu ubezpieczeń(też marnych),brak profesjonalnego podejścia do klienta(no ale to tylko Garwolin)-pracują chyba wg. powiedzenia \\\\\\\"JEŚLI NIE MOŻESZ PRZEKONAĆ KLIENTA-TO NAMIESZAJ MU W G

Data dodania: 05/08/2010

Dodał: przeciętny.

dzwonią kiedy nie trzeba i nie odbierają telefonów

Data dodania: 10/02/2010

Dodała: Beti

pracownik banku dzwoni z ofertą, nie chce się przedstawić, mówi tajemniczo, że może mnie umówić na spotkanie z konsultantem, na pytanie, skąd ma mój telefon, mówi "z ogólnodostępnej bazy w internecie", nie ma takiej bazy, więc skąd mieli mój nr?

Data dodania: 21/01/2010

Dodał: 6grudnia

miła obsługa

Data dodania: 11/01/2010

Dodał: Lukasz



 

Po setnym telefonie odebranym od przedstawicieli firmy nawet gdyby dawali emeryturę za darmo bym się do nich nie zapisał. Pozdrawiam tych którzy opłacają rachunki czyli wszystkich klientów

Data dodania: 07/12/2009

Dodał: solid

czekam już ponad miesiąc za umową do podpisania

Data dodania: 03/08/2009

Dodała: beata




Poprzednia strona    1 2 3