Opinia neutralna
Dlaczego Tesco nie ma takiej opcji jak dostawa do domu ? Czy zrob zakupy przez internet???

Data dodania: 27/04/2010

Dodała: Kasia

obsługa niemiła,kierownictwo -ponizej oczekiwan...co tam dzieje się

Data dodania: 24/03/2010

Dodał: wgjp

jestem stalym klientem w tesco,obsluga jest mila w sklepie porzadek ale zachowanie p kierownik z dzialu swiezej zywnosci jest niegrzeczne wobec klientow i pracownikow .swoje uwagi powinna wyglaszac na zapleczu

Data dodania: 31/01/2010

Dodał: klient 1

na obsługę w mięsnym trzeba czekać i czasami poprosić o obsłużenie,pracownicy są tak czasami zajęci rozmowami ze sobą że nie widzą klientów a to razi w oczy i sprawia wrażenie że jesteśmy nie potrzebni

Data dodania: 10/12/2009

Dodał: jurgis

ceny sa w miare przystepne,ale klient nie ma konfortu zakupowania spokojnie poniewaz kradna tam koszyki w celu wyciagniecia monety nie raz bylam juz stratna duzo czasu przez taka sytuacje

Data dodania: 20/11/2009

Dodała: kiki



 

Panie kasjerki są bardzo miłe.

Data dodania: 19/06/2009

Dodała: Lisek

Fajnie że można załatwić sobie taniej rzeczy tylko dlatego ze zna sie pracownika.

Data dodania: 21/04/2009

Dodał: mike

Miejsca do parkowania przeznaczone dla niepełnosprawnych jest oznaczone tylko farbą na nawierzchni - znaki są zatarte, jeden niemal nieczytelny w ogóle. Oby Wasi klienci nie mieli w związku z tym złych doświadczeń ze służbami mundurowymi. Pozdrawiam

Data dodania: 14/11/2008

Dodał: wwde




Poprzednia strona    1 2 3 4