NIE NABIJAM IM KIESZENI PO TO ŻEBY CZEKAĆ NA WIZYTĘ NIE WIADOMO JAK DŁUGO BO CIĘŻKO ODEBRAĆ TELEFON PRZEZ CO NIE MOŻNA SIĘ UMÓWIĆ W WYBRANYM TERMINIE!

Data dodania: 13/02/2012

Dodała: Kornelia

7minut czekałam na uzyskanie nr tel.do LIM w Poznaniu,po dodzwonieniu sie do Warszawy.Po tym czasie rozmowa przerwała się.A grzecznosciowo chcialam odwołać wizyte i zwolnic miejsce u specjalisty.W koncu sama sobie znalazlam nr.w internecie.

Data dodania: 01/02/2012

Dodała: katarzyna

zupełny brak profesjonalizmu!! Niekompetentny personel na recepcji, całkowicie utrudniony kontakt telefoniczny!!!

Data dodania: 30/01/2012

Dodała: Pacjentka

Rejestratorki są nieprzyjemne,przecież za wizyty płacę to nie NFZ ,a nawet tam zmiany w obsłudze nie ma.

Data dodania: 17/01/2012

Dodał: Witek

Panie z rejestracji nieprzyjemne !!!

Data dodania: 05/01/2012

Dodał: tomasz



 

Potwierdzam,personel nie odbiera telefonów,a na pytanie dlaczego, otrzymałem odpowiedż "to nie centrala telefoniczna".To moja ostatnia wizyta w tej placówce.

Data dodania: 02/01/2012

Dodał: Tomasz

Po raz kolejny czekanie, mimo konkretnej godziny jaką mi zaproponowano. Tym razem zrezygnowałem gdy p. doktor skwitowała mnie zapraszając innego pacjenta 'trzeba czekać jest opóźnienie'. Co oni sobie myślą?

Data dodania: 29/12/2011

Dodał: chory

Panie w rejestracji nie odbierają telefonów!Gdy zapytałem dlaczego nie można się dodzwonić,odesłały mnie do kierowniczki Działu Obsługi Pacjenta. Zwykła bezczelność.Byłem tam już ostatni raz

Data dodania: 20/12/2011

Dodał: Tomasz

Byłem klientem tej przychodni już 6 lat temu.Teraz znowu trafiłem z poważną chorobą. I tu......jestem zszokowany.Totalna ignorancja lekarzy wzgledem pacjenta. Minimum zaangażowania.Byłem u 3 lekarzy na zasadzie spychoterapii.ODRADZAM !!!!

Data dodania: 20/12/2011

Dodał: Zszokowany

Skandalicznie długie terminy do specjalisty.Za nie małe pieniądze żałosne świadczenia.

Data dodania: 20/12/2011

Dodał: czel




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona