Dzwonimy kilka razy na recepcję nikt nie odbiera nie jest zajęte, to już nie pierwszy raz, opłaca się abonament i nic z tego

Data dodania: 01/02/2011

Dodał: Piotr

Nie można się dodzwonić!jak już łaskawie Panie odbiorą, to człowiek rano chory dostaje termin wizyty za 3 dni ?? jakaś kpina! musimmy wiedzieć że będziemy mieć gorączkę w przód! skandal!

Data dodania: 24/01/2011

Dodała: Kobieta

Nie odbieraja telefonow!

Data dodania: 20/01/2011

Dodał: E.X

Jak na razie ja mam opinię pozytywną. Centrum jak centrum... dużo ludzi i może dlatego niektórzy się wkurzają na jakość obsługi?

Data dodania: 16/01/2011

Dodał: Przemek

przynajmniej Dermatologa mają dobrego:)

Data dodania: 03/01/2011

Dodał: c



 

Bardzo miła obsługa, kulturalna. Jesli dzieje się cos poważnego to panie z recepcji zawsze gdzieś \\\"upchną\\\" ale termin jest na ten sam dzień ! Trochę długie kolejki przy recepcji (ale to akurat nie jest wina pracowników.

Data dodania: 20/12/2010

Dodała: migotka

co to za centrum medyczne do którego nie można się dodzwonić? jakaś kpina!!!!!!!!!to kto tam pracuje? aż strach pomyśleć!!!!!!!!

Data dodania: 07/12/2010

Dodała: Zoja

niemiła obsługa w recepcji, lekarze mają \\\'muchy w nosie\\\', wymuszają kolejne (oczywiście płatne) wizyty przekonując np. że L4 nie jest potrzebne poniżej 4 dni nieobecności... (pewien Franzuz w to uwierzył i musiał wrócić)

Data dodania: 27/11/2010

Dodał: sipap

Termin wizyty u urologa ok.3 miesięcy-wiele dłużej niż w publicznej służbie zdrowia.W większości ci sami lekarze więc i jakość usługi podobna

Data dodania: 25/11/2010

Dodał: Andrzej

Masakra - panie w recepcji - chciałam zrobić usg ginekologiczne i opłacić wizytę dyskrretnie - niestety nie jest to możliwe w LIM-ie przy Lublańskiej w Krakowie, bo panie muszą bardzo głośno i wyraźnie o tym fakcie mówić!

Data dodania: 17/11/2010

Dodała: anka




Poprzednia strona    ... 7 8 9 10 11 ...    Następna strona