Kupiłem szóstkę i po roku użytkowania odleciała mi plastikowa osłona podwozia. Ewidentnie źle przykręcona od samochodu. Wcześniej powodując trochę stresu hałasując na autostradzie. Mazda odmówiła naprawy w ramach gwarancji. żałuję że kupiłem Mazdę

Data dodania: 24/08/2016

Dodał: Paweł

FIRMA NIE PRZESTRZEGA KOMPLETNIE PRAW KONSUMENCKICH!!!!. Nie przyjmuje reklamacji - nawet gwarancyjnych!!!!!!.

Data dodania: 21/04/2016

Dodał: Prezes

Pracownicy bardzo niekompetentni. Nie potrafią odpowiedzieć na proste pytania. Terminy wymyślają na poczekaniu i nie planują się ich trzymać.

Data dodania: 13/04/2016

Dodał: luaksz

Zamówiłem cx3. Obsługa bardzo zaangażowana. Pani poświęciła dużo czasu na dobranie modelu , jazdę próbną oraz przygotowanie oferty i umowy . Jak na razie jestem zadowolony . Zobaczymy jak będzie z serwisem ?

Data dodania: 15/03/2016

Dodał: kris

Uczciwie i po ludzku. Panowie nie tylko robią dobrą robotę ale wiedzą też jak traktować klienta by nie czuł się jedynie n-tym numerkiem z rzędu. Bardzo fajnie, indywidualne podejście – plus za to!

Data dodania: 21/02/2016

Dodał: Peter



 

Osoby pracujące w serwisie w Gdyni ul. Łużycka 9 nie maja pojęcia jak zlokalizować usterkę w samochodzie mazda, wszystko najchętniej wymienialiby na nowe idą na tzw. łatwiznę beznadzieja i zdecydowanie nie polecam !uśmiechają się głupio udając znawc

Data dodania: 25/01/2016

Dodał: GOŚĆ

Udzielenie prostej inf. o ofercie-dno! Zainteresowanie klientem-dno. Zero profesjonalizmu. Jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz. Jestem z krk, ale mazdy tutaj nie kupię.

Data dodania: 19/01/2016

Dodał: szarydziobak

Planowałem zakupienie używanej Mazdy 6 kombi. Zadzwoniłem, powiedziałem o co mi chodzi. Pracownik z którym rozmawiałem nie potrafił odpowiedzieć kiedy auto zostało zarejestrowane. Miał oddzwonić i dać znać. Nie zrobił tego. Pełna profeska ;-)

Data dodania: 19/11/2015

Dodał: Mazda 6 Kombi

Dwa w jednym – uczciwy dealer i solidnie mechanicy. W zasadzie to można powiedzieć – jeśli stać kogoś na kupno auta nowego to powinien to zrobić, to u nich, jeśli nie – to przynajmniej serwis warto robić u kogoś kto się na tym zna.

Data dodania: 08/11/2015

Dodał: Dread

Jako dealerzy – wzór do naśladowania. Pierwszy raz kupowałem nowe auto i muszę powiedzieć, że spodziewałem się wielu nieprzyjemności, próby naciągania na jakieś dodatkowe opcje, itd. Ale teog nie było. Za to byłą rzetelna obsługa!

Data dodania: 13/10/2015

Dodała: zabik




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona