Wymienili mi dysk choć nie było takiej potrzeby, po czym za 2 dni siadł system i zaproponowali mi wymianę płyty głównej za 350zł. Nie polecam, są niekompetentni i namawiają na niepotrzebny sprzęt.

Data dodania: 30/12/2014

Dodał: Matt

Nieprzyjemna współpraca, niesłownie, niekulturalnie.

Data dodania: 18/11/2014

Dodał: kajet

niemiła obsługa, drogo...

Data dodania: 06/10/2014

Dodała: teresa

najgorszy serwis jaki napotkałem w życiu, 3-4 tygodnie się czeka na komp., ceny bardzo wysokie, niemiła obsługa - nie polecam!

Data dodania: 05/10/2014

Dodał: malina

najgorszy serwis komp.jaki znam 3 tygodnie czekałam na to żeby w ogóle zaczęli coś robić bardzo drogo. komp odebrałam po miesiącu nie naprawiony i pieniądze straciłam.

Data dodania: 05/10/2014

Dodała: marta



 

nie polecam nikomu! 3 tygodnie oczekiwania na diagnozę, która i tak okazała się błędna, na dodatek niemiła obsługa

Data dodania: 31/05/2014

Dodał: Arek

Miesiąc czasu czekałem na naprawę monitora, a gdy poszedłem go odebrać, usłyszałem zamiast słowa "przepraszam", że jak mi się nie podoba to oni wymontują części i ew. wyczyszczą z kurzu. Pracownik potraktował mnie jak intruza, a nie klienta

Data dodania: 04/02/2014

Dodał: Intruz?

Internet i złącze nie działa...

Data dodania: 19/01/2014

Dodał: Z.

Komputer, który kupiłem miał mieć 4GB ram, a w rzeczywistości dostałem 2gb, zwrotów nie przyjmują, ładowarki i baterii do laptopów nie dają, trzeba dokupować, ceny za komputery są wielce odstające od cen innych sprzedawców, czytaj bardzo drogie.

Data dodania: 16/01/2014

Dodał: Skoczek

Gratuluję NetGrupie szybkości reakcji na reklamację internetu - tylko 2 tygodnie na miejscu w Lubaczowie, brawo

Data dodania: 29/11/2013

Dodała: internet




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona