Kompletna amatorka, tlefon dostałem po 2 godzinach przywrócony do ustawień fabrycznych, i oczywiście problem pozostał.... zresetować telefon to ja sobie też umiem sam.

Data dodania: 03/11/2016

Dodał: Maciej Lumia 950 XL

Adres e-mail na stronie NIEAKTUALNY, liczne próby dodzwonienia się na podany numer telefonu BEZSKUTECZNE. Co to za firma!

Data dodania: 27/10/2016

Dodał: Zdzisław

Byłem u nich ze zbitą szybką aparatu w S7 z mojej winy:)(reszta ok),Pani przez telefon powiedziała,że to koszt ok.270zł ponieważ trzeba wymienić całą tylną klapkę,ok myślę..Po przybyciu na miejsce okazało się,ze wymiana klapki kosztuje już 500zł!!!

Data dodania: 26/10/2016

Dodał: Irek

Wielka szkoda, że przeczytałem opinie po naprawie u nich! Oddałem Samsunga do naprawy prawie sprawnego-nie działał tylko przycisk WSTECZ i MENU a odebrałem całkowicie niesprawny,bez życia! Odmowa naprawy gwarancyjnej z powodu NIBY ingerencji cieczy

Data dodania: 19/09/2016

Dodał: Wkurzony, wyrolowany klient

Zdecydowanie odradzam serwis mTell w Rzeszowie ! Obsługa pokazuje jak daleko ma klienta zwyczajnie go olewając.Oddałem do naprawy gwarancyjnej smartfona to mi anulowali gwarancję twierdząc, że był zalany - a zalany NIE był !

Data dodania: 16/09/2016

Dodał: Andrew



 

Po tygodniu użytkowaniu ( po naprawie ) tabletu ponownie pęknięty ekran dotykowy. Tablet po naprawie był używany tylko w etui ochronnym i delikatnie ( ani razu nie spadł ani nie był uderzony ). Taka jakość części zamiennych !!! Jestem rozczarowana

Data dodania: 12/08/2016

Dodała: klient

Moj telefon jest wlasnie w trzeciej serwisowej naprawie,1ego sierpnia minal miesiac !a ni wlasnie sie dowiedzialam ze nikt nie wie gdzie ten telefon jest.Dodzwonic sie do serwisu graniczy z cudem a i obsluga na miejscu siedzi tam jakby byla za kare.

Data dodania: 03/08/2016

Dodała: kolejna niezadowolona

oddałem telefon do naprawy na gniazdo słuchawkowe wymienili mi cała płytkę główną gniazdo działa ale telefon się wiesza i muszę go ciągle resetować fatalny serwis musiałem tam 3 razy jechać

Data dodania: 13/07/2016

Dodał: akapulko

Oddawałam telefon wielokrotnie do serwisu.Cźasem naprawili a nie raź pisali "nie stwierdźono źadnej usterki"po cźym po kilku dniach telefon źnów fiksował.Sźkoda,źe nie miesźkam w Poźnaniu,prźesźłabym się tam i osobiście PODŹIĘKOWAŁA !!!

Data dodania: 11/07/2016

Dodała: ona

Nie polecam tego niby autoryzowanego serwisu Nokia,Samsung czy jak to woli Microsoft, nie wywiązują się z terminem realizacji usługi, płacić trzeba za niby ekspertyzę 20 - 24 złotych za niby ekspertyzę nabazgraną na zleceniu usługi.Odradzam tą firmę

Data dodania: 09/06/2016

Dodał: nett




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona