Zszokowała nas opłata za przymierzenie fotelika do samochodu. W naszej opinii fotelik jest jednym z najważniejszych akcesoriów dla dziecka, bo odpowiada za jego bezpieczeństwo. Na dzień dzisiejszy (30 czerwca 2012) opłata ta wynosi 20 zł.

Data dodania: 30/06/2012

Dodała: Atoka

Zdecydowanie odradzam!!! Obsługa poniżej wszelkiej krytyki. Jak chcą sprzedać to wszystko pięknie, a jak przyjechałem reklamować wadliwy produkt, to panie za ladą były obrażone jak mogę im coś takiego robić. Dramat po prostu!!!

Data dodania: 24/05/2012

Dodał: Edek

Jestem nie zadowolona z podejścia Pana, który pracuje w Jasińskim. W tej placówce nie da się nic wymienić. W dzisiejszych czasach takie sklepy powinny być bardziej elastyczne i wychodzićdo klientów.

Data dodania: 22/05/2012

Dodała: Kasia

W sklepie jest stanowczo za ciasno,największym problemem jet to, że rodzice nie mogą tam jeździc wózkiem co powinno byc podstawą w sklepie z odzieżą i akcesoriami dziecięcymi.

Data dodania: 21/04/2012

Dodała: wiola

Niemila obsluga, wysokie ceny

Data dodania: 20/04/2012

Dodał: 2309m



 

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Nie polecam sklepu na ul.Witkiewicza,jeszcze nigdy nie widzialam,zeby personel sie usmiechal i byl zyczliwy wobec klientow-wszystkie panie, ktore tam pracuja maja takie miny,ze strach sie bac!No i jak tam wejsc z dzieckiem?

Data dodania: 06/04/2012

Dodała: kiki

8 lutego kupilam (Allegro) krzeselko, 18 lutego otrzymalam wiadomosc mailowa ze wyslano 16 kurierem, dzisiaj 28 lutego i co? ...... a no! czekam, dzwonie, gadam jak do obrazu, rece mi opadaja i mam niska ocene wlasnej przezornosci.

Data dodania: 28/02/2012

Dodała: cendr3

W bobo landzie kupiłem łóżeczko dla dziecka na kółkach . Owe kółka odpadły po 3 tygodniach grawancja reklamacja to koszmar w tej firmie. Olewaja klienta po zakupie procedura reklamacyjna jest jak droga krzyżowa

Data dodania: 16/02/2012

Dodał: jarek

obsługa miła, ale tylko przy zakupie, gdy są jakies problemy, to strasznie nieprzyjemne. NIGDY już nawet nie wejde do tego sklepu!!!!!!!

Data dodania: 18/01/2012

Dodał: xxxx

Obsługa sklepu to porażka, wciskają ubranka jak najmniejsze, nieważne że ktoś prosi o rozmiar 104 na 2 lata. podają np. 98 bo wg nich taki jest odpowiedni na ten wiek. chodzi nie o satysfakcję klienta tylko, żeby ten klient niedługo wrócił

Data dodania: 30/11/2011

Dodała: monika




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona