Nie sposób się skontaktować ze sklepem, podany telefon jest z Warszawy i po kilkukrotnym wysłuchaniu melodyjki, jest się zmuszonym do odłożenia słuchawki. A szkoda, bo warto dowiedzieć się wczesniej, czy jakiś produkt jest aktualnie dostępny

Data dodania: 22/03/2015

Dodała: Vicky

na reklamacji nie potrafią się nawet podpisać imieniem i nazwiskiem. Pomijam fakt, że kurtka narciarska po 4 miesiącach według nich zużyła się naturalnie. Byłam stałą klientką, od tej pory będę wszystkim odradzać i omijać ten sklep!!!

Data dodania: 13/03/2015

Dodała: Anna

próba nawiązania kontaktu telefonicznego jest niemożliwa - nikt nie odbiera telefonu. Chciałam uzyskać informację czy mają wystawione wózki bliźniacze w sklepie, lecz szybciej przez cały dzień zjeździłam wszystkie sklepy niż się do nich dodzwoniłam.

Data dodania: 03/03/2015

Dodała: Marta

Reklamacja z góry skazana jest na niepowodzenie nawet jeśli jest podstawna, po co więc gwarancja...

Data dodania: 18/02/2015

Dodała: kaja

brak kontaktu ze sklepem - nikt nie odbiera telefonu

Data dodania: 22/01/2015

Dodała: aaaaab



 

Zakupiony towar po miesiącu przestał działać.Złożyłam reklamację. Odp.miałam dostać w przeciągu 14 dni .Nadal czekam. Poza tym ubrania dla dzieci albo są dziurawe albo żle skrojone. Poza tym drogo jak na takie wadliwe przedmioty.

Data dodania: 05/09/2014

Dodała: aga

Od kilku dni próbuję się dodzwonić do tego smyka, nikt nie odbiera, pomimo że kilkadziesiąt razy dziennie na różne numery dzwonię! W tym czasie trzy inne smyki odbierają bez problemu. Poza tym niemiłe ekspedientki.

Data dodania: 28/08/2014

Dodała: pysiolek

jest obecnie rok 2014 i nadal nie można się dodzwonić jak czytałam w opiniach to już chyba trwa dość długo

Data dodania: 05/08/2014

Dodała: babcia

Brak dobrej organizacji... nie polecam

Data dodania: 28/07/2014

Dodał: Marian

obsługa niemiła, wszyscy zadzierają nosa...

Data dodania: 12/07/2014

Dodała: myszka




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona