Szukałam pierścionka z brylantem zaręczynowego weszłam z koleżanką, ekspedientka stała z rekami założonymi w przejściu na zaplecze zero reakcji. Znalazłyśmy gablotę, poogladalysmy pierścionki i cisza....może zostałyśmy ocenione jako nie kupujące?!

Data dodania: 30/11/2015

Dodała: Ala

Bardzo negatywna opinia. Osoby pracujące w tej sieci są najzwyczajniej w świecie wyzyskiwane. Jak można nie pozwolić przez 12 godzin usiąść na kilka minut???W jaki sposób ma to pomóc w sprzedaży? 2 lub 3 dni pod rząd po 12 godzin pracy?Wstyd!!!

Data dodania: 26/11/2015

Dodała: Agata

W SALONIE PRACUJĄ OSOBY NIEKOMPETENTNE I NIE UPRZEJME. NIE ZWRACAJĄ UWAGI NA SUGESTIE KLIENTÓW, PRÓBUJĄ ZWRÓCIĆ TOWAR PO REKLAMACJI NADAL Z WIDOCZNĄ WADĄ. NIE POLECAM KUPOWAĆ W TYM SALONIE.

Data dodania: 12/11/2015

Dodała: ANNAZ

Witam, Gwarancje tutaj chyba nigdy nie są uznawane. Kamień z pierścionka wypadł po 3 miesiącach użytkowania - w pierścionku za ~800 zł. Gwarancja nie została uznana ponieważ eksperci stwierdzili, że był źle użytkowany. Odradzam zakupy w tym sklepie

Data dodania: 30/10/2015

Dodała: Katarzyna K.

obsluga to jedna wielka porazka. Jedna pani senna zajmuje sie soba nie reaguje na wejscie klientow. Druga pani z identyfikatorem "Joanna"wraca z pelna siatka zakupow i znika za drzwiami jakiegos pomieszczenia. Odradzam zakupy w tym "salonie"

Data dodania: 20/09/2015

Dodała: Danuta



 

Nie polecam tego salonu.Obsługa miła tylko w momencie sprzedaży biżuterii.Jeśli chodzi o jakiekolwiek gwarancje klienci są zniechęcani dziwnymi aluzjami.pierwszy raz spotkałam się z czymś takim w niby tak ekskluzywnym salonie.NIE POLECAM !

Data dodania: 14/06/2015

Dodała: Monika

Nie polecam zakupów w Kruku na Sarnim Stoku.Obsługa miła tylko w momencie sprzedaży biżuterii, później jeśli chodzi o jakąkolwiek gwarancję klienci traktowani są jak intruzi.Pierwszy raz spotkała się z czymś takim w niby tak ekskluzywnym salonie.

Data dodania: 14/06/2015

Dodała: Monika

W moim przypadku oczekiwanie na wykonanie zlecenia to ponad 3 miesiące (pierwotnie miało trwać do 5 tygodni). Gdyby nie wielokrotne telefony i wizyty w salonie, to firma pewnie w ogóle nie wykonałaby zamówienia, za które wcześniej pobrała zaliczkę.

Data dodania: 22/04/2015

Dodał: janek

Kupiłam pierścionek(model z 3-rzech obrączek:w różowym złocie,żółtym i białym z cyrkoniami)24.02.2015,po miesiącu noszenia go,i to nawet nie codziennie są wgniecenia.Nie uznają reklamacji,bo to \"produkt delikatny\".Omijajcie szerokim łukiem tą firmę

Data dodania: 24/03/2015

Dodała: Iza

Obsługa salonu pozostawia wiele do życzenia. Panie potraktowały nas jak ludzi drugiej kategorii. Nie raczyły odpowiedzieć na powitanie a poproszone o podanie danego produktu zrobiły to nad wyraz niechętnie zwracając się do nas per "ty".

Data dodania: 08/02/2015

Dodała: mara




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona