Nie polecam tego salonu.Obsługa miła tylko w momencie sprzedaży biżuterii.Jeśli chodzi o jakiekolwiek gwarancje klienci są zniechęcani dziwnymi aluzjami.pierwszy raz spotkałam się z czymś takim w niby tak ekskluzywnym salonie.NIE POLECAM !

Data dodania: 14/06/2015

Dodała: Monika

Nie polecam zakupów w Kruku na Sarnim Stoku.Obsługa miła tylko w momencie sprzedaży biżuterii, później jeśli chodzi o jakąkolwiek gwarancję klienci traktowani są jak intruzi.Pierwszy raz spotkała się z czymś takim w niby tak ekskluzywnym salonie.

Data dodania: 14/06/2015

Dodała: Monika

W moim przypadku oczekiwanie na wykonanie zlecenia to ponad 3 miesiące (pierwotnie miało trwać do 5 tygodni). Gdyby nie wielokrotne telefony i wizyty w salonie, to firma pewnie w ogóle nie wykonałaby zamówienia, za które wcześniej pobrała zaliczkę.

Data dodania: 22/04/2015

Dodał: janek

Kupiłam pierścionek(model z 3-rzech obrączek:w różowym złocie,żółtym i białym z cyrkoniami)24.02.2015,po miesiącu noszenia go,i to nawet nie codziennie są wgniecenia.Nie uznają reklamacji,bo to \"produkt delikatny\".Omijajcie szerokim łukiem tą firmę

Data dodania: 24/03/2015

Dodała: Iza

Obsługa salonu pozostawia wiele do życzenia. Panie potraktowały nas jak ludzi drugiej kategorii. Nie raczyły odpowiedzieć na powitanie a poproszone o podanie danego produktu zrobiły to nad wyraz niechętnie zwracając się do nas per "ty".

Data dodania: 08/02/2015

Dodała: mara



 

Sprzedawczyni prezentuje brak profesjonalizmu i ogłady. Obsługiwała mnie przeżuwając kanapkę.

Data dodania: 05/02/2015

Dodała: Maria

Chciałam kupić zegarek na urodziny mojemu Tacie. Dzięki młodemu Panu który w humorystyczny sposób pokazywał mi zegarki udało mi się kupić coś co Tacie bardzo się podobało . Pozdrawiam P. Łukasza:)

Data dodania: 16/10/2014

Dodała: Ania

Stanowczo odradzam jakikolwiek zakup! Pierścionek zaręczynowy z białego złota za 2500zł okazał się zwykłą tandetą - po 4 mies. zeszła chromowana powłoka i ukazało się żółte złoto. Kruk nie uznał reklamacji. Obsługa niemiła...

Data dodania: 08/08/2014

Dodał: Gabor

Skracałam w tej placówce bransoletkę srebrną do zegarka marki Tissot. Zrobiono mi to od ręki, bez problemów i oczywiście bezpłatnie. Żadnych zastrzeżeń.

Data dodania: 12/07/2014

Dodała: Renata

Brak kontaktu z salonem, czekam już dwa tygodnie na zamówiony pierścionek. Zamawiany jest z innego salonu, wiec nie wiem jaki jest problem, żeby wysłać to kurierem... Chyba, że kuriera mają konnego ;/

Data dodania: 21/03/2014

Dodała: anna




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona