Coś takiego jak \"gwarancja\" w firme W.Kruk to mit...

Data dodania: 23/08/2010

Dodał: doracz

1. Kompletnie niekompetentna sprzedawczyni 2. Usługa skrócenia branslety miała zostać wykonana w ciągu 30 dni - dzisiaj mija 43 dzień i usługa nadal jest nie wykonana 3. Nie mozna dodzwonić się do salonu

Data dodania: 23/08/2010

Dodała: joanna

Skandal! Gluchy telefon od wielu dni. Zadnej informacji czy czynne.Brak zainteresowania klientem.

Data dodania: 07/07/2010

Dodał: kocour

Totalny brak kontaktu telefonicznego - panie nie raczą odebrać (kilkanaście prób dodzwonienia się w ciągu kilku dni i tylko automatyczna sekretarka się zgłasza). Brak informacji ze sklepu pomimo ponad tygodniowego opóźnienia w dostawie.

Data dodania: 04/05/2010

Dodał: Harna$

to jest zedada!!Podwójnie zapłaciłam za produkt i kazano mi na mój koszt ubegać sie o zwrot pieniędzy na moją kartę, po czym z firmy odpowiedzialnej za transfer dostałam odpowiedź, ze musze sie z tym zwrócić tam, gdzie dokonałam płatności!!Kpina!

Data dodania: 23/03/2010

Dodała: luna



 

Bylam z prośbą bezplatnego odświerzenia obrączek których po pól roku oszczędnego używania starly się matowe elementy.Odmówiono mi tej uslugi ponieważ nie mialam paragonu o którym nikt przy zakupie nie wspominal że będzie niezbędny do oszlifowania!!!

Data dodania: 01/02/2010

Dodała: Renata

Opinia negatywna
placówka zamknięta
No niestety! Pakują uszkodzony towar do pudełek. Gdy przychodzimy z reklamacją to robią z nas idiotów by pozbyć się uszkodzonego towaru a żeby było śmieszniej to powiedzą człowiekowi ze to On go uszkodził i nie mają czasu aby zająć się tą sprawą!

Data dodania: 16/01/2010

Dodał: czechu

Duży spadek poziomu obsługi w stosunku do poprzedniego roku.Nowe ekspedientki ze znikomą wiedzą na temat biżuterii oraz brakiem doświadczenia i nie zbyt dużym zainteresowaniem klientem nie wzbudzają zaufania.

Data dodania: 15/01/2010

Dodała: ter

Lekceważenie klienta, który chce kupić towar na raty za~15tyś.zł. Brak zorientowania w przedstawianych przez obsługę formularzach i ciągłe prośby o coś;wcześniej twierdzono,że jest wszystko ok.Udzielanie błędnych informacji. Podawanie złego nr faksu

Data dodania: 15/07/2009

Dodał: siedar

Produkty ich lubią sie rozpadać. I trudno z nimi się rozmawia w tym temacie. Powinni dopisywać do wyrobów, trzymać w bezpiecznym miejscu, nie używać.

Data dodania: 12/11/2008

Dodał: Ewa




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8    Następna strona