Odradzam każdemu korzystanie z tego salonu: jest to przykład firmy nierzetelnej. Podobały mi się meble tapicerowane firmy BRW, ale interesowała mnie wówczas inna tapicerka niż w katalogu – stwierdzono, że nie ma...

Data dodania: 20/12/2014

Dodała: klientka

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Firma padła ofiarą własnego sukcesu; zero profesjonalizmu: obietnice dostawy 6-8 tygodni to jakaś bzdura; na narożnik czekamy 9 tygodni, zapowiedziano kolejne 2-3; przestrzegam,

Data dodania: 11/09/2014

Dodał: Klient

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Zero profesjonalizmu! Czekam na wycenę kuchni już ponad 5 tyg., która w innych firmach zajęła max 7dni pracujących. Wykonałem z 8 tel. i dalej odkładają termin. Dziękuje za współpracę i życzę wytrwałości w dalszym (takim) podejściu do klienta!

Data dodania: 12/06/2014

Dodał: Bart

Ja też czekałem na fotelik dziecięcy do biurka ponad dwa miesiące, dostępny u innych sprzedawców od zaraz, na moje ponaglenia zero reakcji sklepu, pobrali pieniądze, a ty kliencie zapłaciłeś i nie jesteś więcej mile widziany w tym sklepie...

Data dodania: 16/05/2014

Dodał: CYRYL

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Jakość mebli baaardzo słaba, narożnik po 2 latach użytkowania nadawał się do wyrzucenia. W domu nie ma dzieci, użytkowany w salonie, rozczarowanie nasze wielkie.

Data dodania: 24/01/2014

Dodał: art



 

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Mam bardzo złe doświadczenia z Galerią GIANT Meble. Zamówiłam półtora miesiąca temu kanapę w sklepie ROCCO Meble w Galerii Giant, wpłacając zaliczkę i do tej pory jeszcze jej nie mam. Nie polecam!

Data dodania: 06/12/2013

Dodała: Malwina

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Przyjechał uszkodzony mebel Bizzarto. Zamawialiśmy zarówno bizzarto jak i meble drewniane. Oba dotarły uszkodzone. Jakość obsługi ok- do momentu podpisania umowy, potem bardzo nieprzyjemna...

Data dodania: 21/10/2013

Dodała: leks

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Stanowczo nie polecam firmy BIZZARTO. Oszukują klientów - miałem otrzymać narożnik po 6-8 tygodniach. Obecnie mija 12 tydzień i od dwóch tygodni słyszę informację o problemach z transportem, po czym okazało się, że narożnik nie został wykonany!!!

Data dodania: 24/07/2013

Dodał: Klient

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Odradzam zakup w BIZZATO - nie dotrzymują terminów. Miałem czkać na mebel 6-8 tygodni, czekam już 12 i od dwóch tygodni słyszę o problemach z transportem itp. po czym powiedziano mi, że kanapa nie została zrobiona. NIE KUPUJCIE!!

Data dodania: 24/07/2013

Dodał: Klient

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Odradzam, omijajcie szerokim łukiem. Zakupiony narożnik Bolzano za blisko 6 tys zł na drugi dzień od odebrania został reklamowany 2 tyg trwało i po przywiezieniu druga reklamacja 3 tyg bez kanapy, wczoraj przywieziona i 3 reklamacja! to jakaś kpina!

Data dodania: 30/01/2013

Dodała: ktoś




Poprzednia strona    1 2 3 4    Następna strona