Byłem ostatnio w sali Skoda 4DX i jest to naprawdę świetna sprawa. Nie spodziewałem się nigdy, że powstanie coś lepszego od 5D. Technologia 4DX sprawia, że stajemy się częścią filmu, dzięki czemu odczuwamy całym ciałem wszelkie emocjie

Data dodania: 30/11/2013

Dodał: patryk

Kino bardzo pozytywne. Najfajniejsza ta sals Škoda 4DX. Niezapomniane wrażenia, obsługa bardzo miła. Żadne 3d, a nawet 100d się nie umywa. Polecam.

Data dodania: 03/11/2013

Dodała: emotion

nie dotyczy to tej placówki, ale wszystkich kin. nie płace za oglądanie reklam przed filmem tylko za film już długo w kinie mnie nie zobaczą !

Data dodania: 25/04/2013

Dodał: zlygosc

Składam podziękowania dla kompetentnego personelu za niezwłoczną pomoc przy odnalezieniu ipoda mojej córki. Prezent urodzinowy, morze łez i uśmiech dziecka na koniec, nie byłoby to możliwe bez pracowników Cinema City. Darmowy 3h parking

Data dodania: 20/02/2013

Dodał: konrad

BRAK SZATNI!!!!Właśnie wchodze na sale z toną kurtek!

Data dodania: 19/01/2013

Dodał: bart



 

Kino to bardzo mi się podoba. Jest ono nowoczesne ,jest w nim czysto, filmy ogląda się przyjemnie .

Data dodania: 22/07/2012

Dodała: adisdoddfjd

To jakas kpina, nie dosc ze czlowiek placi za bilet siedzi w tak dusznej sali ze w saunie jest chyba chlodniej to jeszcze nawala tyle reklam ze sie zygac chce. place za ogladanie reklam. 40 min reklam !!! MA-SA-KRA !!

Data dodania: 12/04/2012

Dodał: Przemek

Nieprofesjonalna obsługa. Podczas seansu uruchomił się alarm przeciwpożarowy, którego nikt nie potrafił wyłączyć. Obsługa nie przekazała nic widzom, po 20minutach zamieszania musiałem sam iść się zorientować w sytuacji. Film wznowiono po 40 minutach

Data dodania: 26/03/2012

Dodał: Cypis

Film, który miał zacząć się o 16.45 rozpoczął się o 17.17 po pół godzinie reklam. Nie tylko trailery filmów, ale "mydło i powidło"! Nie spotkałam się z tym w innych łódzkich kinach - P-Ó-Ł G-O-D-Z-I-N-Y R-E-K-L-A-M. bezczelność...

Data dodania: 03/03/2012

Dodała: marcela

jestem bardzo niezadowolona z MENAGERA,który tam pracuje.nie potrafi rozwiązać problemu,który nie zaistniał z mojej winy tylko z kasjerki wprowadzając klienta w błąd.nie zaproponował żadnej ulgi czy rekompensaty w ramach przeprosin.tak się nie robi.

Data dodania: 20/01/2012

Dodała: monaczarna




Poprzednia strona    1 2 3 4 5    Następna strona