Opinia negatywna
Ta placówka już nie istnieje, obecnie, żeby odebrać paczkę trzeba jeździć w Krakowie,do filii, bądź czekać tydzień na odbiór w paczkomacie.

Data dodania: 13/08/2013

Dodała: ewa

również uważam, że niemiła obsługa, Pani za każdym razem pyta mnie \\\"a numer konsultantki?\\\" mimo, iż trzyma w ręku mój dowód... zawsze odpowiadam \\\"nie pamiętam\\\", bo niby dlaczego mam się uczyć jakiegoś numeru...

Data dodania: 08/08/2013

Dodała: ladybird

Zapłaciłam kurierowi 50 zł, a gdy otworzyłam karton, nic w nim nie było oprócz ulotek...

Data dodania: 31/07/2013

Dodała: kociak

Opinia negatywna
Złożono na moje konto zamówienie na 300 zł w październiku i nie zapłacono, w przyszłym miesiącu dług przejmuje mi windykacja, jeśli nie zapłacę... to jakaś totalna porażka... przestrzegam wszystkich przed tą placówką!

Data dodania: 17/07/2013

Dodała: Ewka

bardzo niemiła obsługa

Data dodania: 04/07/2013

Dodała: Anna



 

brak slow

Data dodania: 30/01/2013

Dodała: 123456789

Nigdy nic nie ma, brak katalogów ciągle!!!! Fatalna obsługa!!!!

Data dodania: 25/01/2013

Dodał: Anonim

To prawda, obsługa fatalna!!!! Robią łaskę podając jakikolwiek produkt do obejrzenia. Często też mówią, że nie ma. A tak w ogóle to żenujące jest proszenie o te produkty:) Brak miejsca do parkowania to kolejny -!

Data dodania: 15/12/2012

Dodała: koala

Witam serdecznie, jestem stała bywalczynia biura regionalnego. I zgadzam sie z moimi przedmowcami. Panie w recepcji stoja tam za kare. Chyba jeszcze nie wiedza jaki jest dzisiejszy rynek pracy

Data dodania: 01/08/2012

Dodała: don pedro

Opinia negatywna
Panie w biurze niemile,nie potrafia udzielic podstawowych informacji o funkcjonowaniu biura i kontakcie BR w Gdyni z Oriflame w Warszawie. Problem ze zwrotem produktow to standard. Telefon podany nieistnieje.

Data dodania: 09/07/2012

Dodała: Natalia




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona