T-Mobile Gdańsk


Ulica: Podwale Grodzkie 5
80-895, Gdańsk, Polska

województwo pomorskie


Opinie o tej placówce (1.71/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

2

1

12

 

Kontakt

Tel. 58 / 300 83 00

Fax 58 / 300 83 99


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

10.00 - 19.00

Sobota

10.00 - 14.00

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci T-Mobile.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci T-Mobile.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci T-Mobile.

 

Adresy placówek sieci T-Mobile Gdańsk.



 

 

Opinie Internautów o placówce "T-Mobile, Podwale Grodzkie 5, 80-895, Gdańsk" należącej do sieci "T-Mobile"

 

Opinia negatywna
Nie polecam. Konsultanci nie potrafią wyjaśnić problemu, kontakt telefoniczny jest niemożliwy, wprowadzają w błędne informacje klienta - Radosława tak niby się przedstawiła prze telefon ta pani rzuciła słuchawką podczas rozmowy

Data dodania: 11/08/2015

Opinia negatywna
Fatalny okres oczekiwania na nową kartę. Zapewniano mnie, że maksymalnie będą to 4 dni robocze, a mija tydzień. Kiedys nie bylo infolinii a pracownicy przy biurkach odbierali telefony od klientow i jakos mogli to wszystko ogarnac.Skandal

Data dodania: 20/03/2015

Opinia negatywna
Masakra omijać T-mobile szerokim łukiem i ten salon żenada o dodzwonieniu się tam można zapomnieć

Data dodania: 02/03/2015

Opinia negatywna
konsultanci w tej placówce są bardzo, ale to bardzo niekompetentni są niemili w stosunku do klienta...

Data dodania: 14/02/2014

Opinia negatywna
Próbuję się dodzwonić do konsultanta przez pięć dni w różnych godzinach, może mam pecha, ale ani raz nie udało mi się tego dokonać (wykonałem około 25 połączeń). Jedyny sposób to chyba udać się do placówki osobiście, ale mam 50 km.

Data dodania: 04/01/2014

Opinia pozytywna
Gwarantem sprzedawanego sprzętu jest jego producent, naprawy dokonywane są w zewnętrznych serwisach, jaki wpływ na czas naprawy mają pracownicy Sklepu? Czy Państwo tutaj oceniają pracę sprzedawców czy serwisów, bo się zgubiłem trochę...

Data dodania: 18/09/2013

Opinia pozytywna
Drodzy Opiniodawcy! Zapomnieliście chyba, że do kontaktów telefonicznych przeznaczona jest INFOLINIA, w Sklepie pracownicy obsługują przy biurkach, więc jak mają w tym czasie odbierać telefony?!

Data dodania: 18/09/2013

Opinia neutralna
Drodzy Opiniodawcy! Zapomnieliście chyba, że do kontaktów telefonicznych przeznaczona jest INFOLINIA, w Sklepie pracownicy obsługują przy biurkach, więc jak mają w tym czasie odbierać telefony?!

Data dodania: 18/09/2013

Opinia negatywna
Mało pomocni na miejscu, duże problemy z kontaktem telefonicznym.

Data dodania: 20/06/2013

Opinia negatywna
Nie można się do dzwonić, a ten co automatycznie mówi to gada głupoty i nie wykonuje tych czynności co Mu się naciśnie na klawiaturze.

Data dodania: 20/02/2013

Opinia negatywna
Chciałem sprawdzić dostępność telefonów, automat się zacinał, naciągając mnie na przedłużanie połączenia! Nikt nie odbiera, bo po co.

Data dodania: 25/01/2013

Opinia negatywna
ZAKUPIŁAM ROUTER W ZASIĘGU DO 300M W TERENIE OTWARTYM, NIE MAM NAWET 2 M (ZA TO DZIAŁA JAK ANTENKA) ODDAŁAM DO REKLAMACJI 3 RAZ I NIC CHCIAŁAM ODDAĆ-TYLKO U PRODUCENTA.

Data dodania: 19/12/2012

Opinia negatywna
Jestem ciekaw pod jaki nr. mam dzwonić skoro stacjonarny w kontaktach w ogóle nie łączy.To są jakieś żarty, zresztą w tym kraju nic nie można załatwić.

Data dodania: 10/12/2012

Opinia negatywna
Dramat!!!!! od trzech tygodni czekam na wymiane ładowarki.To jest jakaś kpina.Dodam że ładowarka od nowości niedziałała

Data dodania: 05/10/2012

Opinia negatywna
Kompetentni doradcy nie odbierają telefonów w sprawach o które sami ponaglają wysyłając sms-y. To raczej tragiczne, że odbierają pracownicy, którzy nie mają żadnych kompetencji.

Data dodania: 03/01/2012


Łącznie oddanych głosów na T-Mobile: 15, średnia ocen: 1.71/5