Bank BGŻ (oddział operacyjny) Tarnów


Ulica: Lwowska 72/96C
33-100, Tarnów, Polska

województwo małopolskie


Opinie o tej placówce (2.20/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

9

0

21

 

Kontakt

Tel. 14 / 632 85 10

Fax 14 / 622 48 98


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

8.00 - 18.00

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci BGŻ.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci BGŻ.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci BGŻ.

 

Adresy placówek sieci BGŻ Tarnów.



 

 

Opinie Internautów o placówce "Bank BGŻ (oddział operacyjny), Lwowska 72/96C, 33-100, Tarnów" należącej do sieci "BGŻ"

 

Opinia negatywna
zawsze długie kolejki, ciągle zepsuty bankomat, za mało pracowników na dziale obsługi klienta

Data dodania: 07/03/2014

Opinia pozytywna
Jestem klientem od 1990r, przez te lata nigdy nie wyszedłem z banku rozczarowany, a wprost przeciwnie obsłużony przez profesjonalny, uśmiechnięty i sympatyczny personel. Polecam!

Data dodania: 07/08/2013

Opinia pozytywna
Od 20 lat jestem zadowolonym klientem tego banku, bardzo dobra, miła i kompetentna obsługa. POLECAM!

Data dodania: 04/02/2013

Opinia negatywna
nadal fatalna obsługa ,,nic się nie zmieniło ,,,koszmar

Data dodania: 30/08/2012

Opinia pozytywna
Sala operacyjna - bardzo dobrze przygotowana Panie miłe, kompetentne o świetnej aparycji. Czas realizacji operacji finansowej - sprawny Atmosfera podczas kontaktu werbalnego - przyjazna

Data dodania: 30/05/2012

Opinia pozytywna
WYGLĄD SALI OPERACYJNEJ - BARDZO DOBRY I FUNKCJONALNY OBSŁUGA - KOMPETENTNA,GRZECZNA, MIŁA, CZAS REALIZACJI OPERACJI FINANSOWYCH - SZYBKI UMOWY KRÓTKIE I ZROZUMIAŁE BEZ UKRYTYCH NIEJASNOŚCI.

Data dodania: 24/05/2012

Opinia negatywna
fatalna obsługa!!!

Data dodania: 12/03/2012

Opinia negatywna
jak widać nadal nic się nie zmieniło

Data dodania: 23/01/2012

Opinia negatywna
Koszmarna obsługa,wręcz lekceważąca!Najlepiej było na Krakowskiej,nigdy nie stałem pół godziny w kolejce!

Data dodania: 08/08/2011

Opinia negatywna
Jak widać nic się nie zmienia w obsłudze.Coś trzeba z tym zrobić.

Data dodania: 29/07/2011

Opinia negatywna
Jeśli chodzi o obsługę miła była do czasu kiedy nie przyszłam zlikwidować konta. Wtedy wyszło

Data dodania: 01/06/2011

Opinia pozytywna
Bardzo miła i kompetentna obsługa ,Panie bardzo miłe i grzeczne. Wysoki standard obsługi ,stanowisko dla VIP- lepszej obsady nie widzę.

Data dodania: 19/02/2011

Opinia negatywna
Zgadzam się z opinią klienta na temat mało kompetentnych osób na ul.Hodowlanej

Data dodania: 15/01/2011

Opinia negatywna
Szkoda mówić nie idzie się nic dowiedzieć ,traktują człowieka jak zło konieczne

Data dodania: 15/01/2011

Opinia pozytywna
Jestem wieloletnim klientem tegoż banku i nie zgadzam się z negatywnymi opiniami.Obsługa jest bardzo profesjonalna, zawsze służy pomocą w podjęciu słusznej decyzji.Takiego banku nam potrzeba.Nigdy się w nim nie zawiodłem.

Data dodania: 08/12/2010

Opinia pozytywna
pani na ost.stanowisku sali oper. uprzejma i chetna doradzić

Data dodania: 07/12/2010

Opinia negatywna
Niestety muszę przyłączyć się do negatywnych opinii. W placówce na ul. Hodowlanej mało kompetentna obsługa. Nie potrafią konkretnie odpowiedzieć na zadany problem.

Data dodania: 26/10/2010

Opinia negatywna
Beznadzieja totalna należałoby coś z tym zrobić,zmienić komuna to mało powiedziane,klient nasz wróg to zmienić może personel,dyrekcję jak sobie nie radzi.

Data dodania: 23/10/2010

Opinia negatywna
komuna komuna i jeszcze raz komuna.Przy likwidacjii konta bardzonieprzyjemna atmosfera.Pzez kilka lat nie zrobili nic żeby mnie zatrzymać.Za innymi bankami są ze wszystkim w tyle.Wplacówce w moim mieście dopieli swego-odeszłam z przyjemnością.

Data dodania: 14/10/2010

Opinia negatywna
bgz dalej prowadzi komunistyczna działalnosc tzn klijent to nasz wróg

Data dodania: 03/09/2010

Opinia negatywna
SYF nie bank to komuna pracownicy nie kontaktowi klient jest zaskoczeniem DNIA

Data dodania: 01/09/2010

Opinia negatywna
W placówce na ul Hodowlanej siedzi kasjerka i o cokolwiek by ją zapytał to nie jest zorientowana ,nie zna dogłębnie oferty Banku ,dzwoni do koleżanek w obecności klienta,aby się upewnić czy dobrze odpowiedziała na zadane pytanie.

Data dodania: 25/06/2010

Opinia negatywna
Fatalna obsługa ,traktują człowieka jak zło konieczne,nic nie mogę tam załatwić,brak jakichkolwiek kompetencji

Data dodania: 01/05/2010

Opinia negatywna
Fatalna obsługa ,brak kompetencji,obsługa na stanowisku VIP fatalna ,starsza kobieta nie zna produktów,maja człowieka za intruza ,jakiś paszkwil siedzi przy wejściu na salę po prawej stronie totalna porażka ,nieznajomość swojej oferty

Data dodania: 01/05/2010

Opinia pozytywna
SUPER OBSŁUGA, zawsze doradzą pomogą. oby więcej takich banków

Data dodania: 30/04/2010

Opinia negatywna
Fatalna obsługa, nieznajomość własnej oferty banku, nic nie mogę tam załatwić, nawet zamknięcie konta trwa miesiącami.

Data dodania: 14/04/2010

Opinia pozytywna
Bardzo miła i kompetentna obsługa. Zawsze można liczyć na dobrą radę i pomoc.

Data dodania: 06/02/2010

Opinia negatywna
Nie polecam nikomu tego banku. Obsługa miła, ale niestety brak kompetencji. Jestem zawiedziona.Totalna porażka!

Data dodania: 31/12/2009

Opinia negatywna
Nie polecam nikomu tego banku. Obsługa miła, ale niestety brak kompetencji. Jestem zawiedziona.

Data dodania: 27/08/2009

Opinia negatywna
Bardzo niski standard obsługi na stanowiskach dla klientów vip. Jestem zawiedziony niskimi kompetencjami ... Ogólnie porażka :-(

Data dodania: 04/06/2009


Łącznie oddanych głosów na Bank BGŻ (oddział operacyjny): 30, średnia ocen: 2.20/5