Centrum Medyczne LIM Hotel Marriott Warszawa


Ulica: Al. Jerozolimskie 65/79
00-697, Warszawa, Polska

województwo mazowieckie

Email:


Opinie o tej placówce (2.24/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

13

2

32

 

Kontakt

Tel. 22 / 458 70 00

Fax 22 / 630 55 24


Godziny otwarcia

Przychodnia M1

Poniedziałek - Piątek

7.00 - 21.00

Sobota

8.00 - 16.00

Niedziela

nieczynne

Przychodnia M2

Poniedziałek - Piątek

7.00 - 21.00

Sobota

8.00 - 18.00

Niedziela

9.00 - 16.00

Święto

9.00 - 13.00

Przychodnia M3

Poniedziałek - Piątek

7.00 - 21.00

Sobota

8.00 - 16.00

Niedziela

nieczynne

Przychodnia M4

Poniedziałek - Piątek

7.00 - 21.00

Sobota

8.00 - 16.00

Niedziela

nieczynne

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci Grupa LUX MED.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci Grupa LUX MED.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci Grupa LUX MED.

 

Adresy placówek sieci Grupa LUX MED Warszawa.



 

 

Opinie Internautów o placówce "Centrum Medyczne LIM Hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697, Warszawa" należącej do sieci "Grupa LUX MED"

 

Opinia negatywna
Zdecydowanie negatywna opinia o obsłudze tzw. "klientów kluczowych" - tzw. salonik VIP. Brak zainteresowania pacjentem, nawet nie zaproponują, żeby usiąść. Terminy badań liczone w tygodniach.

Data dodania: 29/07/2016

Opinia negatywna
Żadnego kontaktu telefonicznego, osoby w wieku 65 plus, które nie mają komputera mogą dzwonić na Berdyczów, a już nie daj Boże człowiek tam trafi na trafia młodych korpoludków rozumiejących tylko język procedur, posługujących się biznesową nowomową

Data dodania: 01/06/2015

Opinia negatywna
Próbowałem się dodzwonić na infolinię przez prawie godzinę!!! :((((( W końcu zrezygnowałem po tym jak sprawdziłem opinie innych zainteresowanych. Chyba mają poważny problem z zarządzaniem!!!

Data dodania: 29/01/2015

Opinia negatywna
To naprawdę jakiś ponury żart!!! W dniu 5.06. 2014 r. zadzwoniłam do LUX MEDu, aby zapisać się na USG układu moczowego. Okazało się, że najbliższy wolny termin to 5 KWIETNIA 2015 r!!! W porównaniu z nimi NFZ działa błyskawicznie!

Data dodania: 05/06/2014

Opinia negatywna
Lekarz medycyny pracy wystawia zaświadczenie na 2 lata w badaniach okresowych nie przeglądając żadnych wyników badań. Lekarz wygląda na bardzo znudzonego...

Data dodania: 10/04/2014

Opinia negatywna
dostać się ciężko, dodzwonić ciężko, pacjent ma chodzić na kolanach przed nimi i jeszcze płacić kasę, a wizyta jest na zasadzie następny proszę, żeby tylko kasę natrzaskać

Data dodania: 03/04/2013

Opinia negatywna
Czekałam na wizytę do specjalisty 2 miesiące. 4 dni przed umówionym spotkaniem odwołano. Następny termin za miesiąc!!!!To chyba jakiś żart

Data dodania: 30/08/2012

Opinia negatywna
To jest jakaś kpina.Na termin czeka się miesiąc!!! Jeśli nie dłużej. To w przychodniach z NFZ czas oczekiwania jest krótszy!To ma być prywatna przychodnia - raczej dobry żart!!!! Ta sytuacja w LIM trwa już za długo!!! Są beznadziejni!!!!!!!

Data dodania: 20/04/2012

Opinia negatywna
Po raz kolejny czekanie, mimo konkretnej godziny jaką mi zaproponowano. Tym razem zrezygnowałem gdy p. doktor skwitowała mnie zapraszając innego pacjenta 'trzeba czekać jest opóźnienie'. Co oni sobie myślą?

Data dodania: 29/12/2011

Opinia negatywna
Skandalicznie długie terminy do specjalisty.Za nie małe pieniądze żałosne świadczenia.

Data dodania: 20/12/2011

Opinia negatywna
masakra, bylam umowiona 3 razy i zawsze byl problem i czekalam ok 20 min przed rejestracja /a wizyta ok 130zl i jestem na wozku inwal/

Data dodania: 17/09/2011

Opinia negatywna
fabryka pelna niewykfalifikowanych lekarzy. NIestety daleko LIM Mariott do innych prywatnych centrów medycznych. Blędne diagnozy z kapelusza, po prostu jeden wielki żal

Data dodania: 16/06/2011

Opinia negatywna
tu jest gorzej niż w publicznej służbie zdrowia do kardiologa każa mi czekać 10 miesięcy, skandal

Data dodania: 15/06/2011

Opinia negatywna
TRAGEDIA, od momentu jak połączyli sie z LUX MED-em, to zrobiło się gorzej jak w państwowej słuzbie zdrowia, pacjentów ogrom, zero terminów, wczesniej było miło ciepło, przyjaxnie, LUX MED, LIM byl na wysokim poziomie, teraz znizył sie do LUX MED :(

Data dodania: 11/04/2011

Opinia negatywna
Dziś podczas badań okulistycznych porysowano mi szkła w okularach. 1080 PLN jestem do tyłu.

Data dodania: 31/03/2011

Opinia negatywna
Mam wykupiony abonament, aby nie czekać w kolejce na lekarza publicznego. W LIMIe jest tak, że nie czekam w kolejce... ja po prostu muszę 2-3 dni czekać na zwykłą wizytę do internisty, bo ciągle nie mają wolnych terminów.

Data dodania: 28/03/2011

Opinia negatywna
lecze sie od 10 lat w tej przychodni,ale bylo za pieknie zeby przetrwalo, dzis az strach sie leczyc zero zainteresowania a terminy dluzsze niz lot na ksiezyc

Data dodania: 16/02/2011

Opinia negatywna
Termin wizyty u urologa ok.3 miesięcy-wiele dłużej niż w publicznej służbie zdrowia.W większości ci sami lekarze więc i jakość usługi podobna

Data dodania: 25/11/2010

Opinia negatywna
Kolejki, jestem abonamentowym klientem i tak jak moi poprzednicy wiele razy zostałam potraktowana gorzej niż osoby nie posiadające karty. Klient taktowany taśmowo.

Data dodania: 28/09/2010

Opinia negatywna
na połączenie telefoniczne czekałem 38 minut.................

Data dodania: 24/08/2010

Opinia negatywna
byłam z dzieckiem na usg jamy brzusznej.Jestem niezadowolona.Badanie może trwało gdzieś ze 2min.Dodam ,że prywatnie i to nie małe pieniądze. To już lepiej traktowana byłam w państwowych przychodniach i więcej się dowiedziałam o badaniu.

Data dodania: 16/08/2010

Opinia negatywna
Na plus zasluguje czystosc w placowce... ale to jedyny plus. Co mi po czystosci, jak czekam na wizyte u specjalisty 5 miesiecy. Przy tak dlugim czasie oczekiwania czlowiek zastanawia sie, czy nie szybciej bedzie isc panstwowo. Czas ten sam i darmo.

Data dodania: 06/07/2010

Opinia negatywna
Odwiedzilam z dzieckiem kolejnego pediatre w LIMie, ktory jak sie okazalo \"nie wierzy w homeopatie\". OK, ma do tego prawo, ale na lekkie przeziebienie - silny antybiotyk??? Szkoda dziecka. Przeszlo mu domowymi srodkami.

Data dodania: 06/07/2010

Opinia negatywna
Posiadanie abonamentu w LIMie to kpina. Dla firmy mniejszy wydatek (bo ceny sa atrakcyjne), ale dla pracownika/pacjenta to koszmar. Wole isc gdziekolwiek i zaplacic, niz czekac na termin w LIMie. Szkoda, ze pierwsza prywatna klinika tak nisko upadla

Data dodania: 25/06/2010

Opinia negatywna
Przyklad z dzisiejszego dnia: pantomogram (rentgen szczeki) mozna wykonac \"od reki\", ale jak sie ma skierowanie od dentysty. Nie chodze do dentysty w LIM, wiec termin wizyty za 12 dni. A zab boli teraz, a nie za 12 dni! Porazka!

Data dodania: 22/06/2010

Opinia negatywna
Nie ma sensu wykupywanie abonamentu w LIM. Jesli masz abonament, to jestes od razu pacjentem kategorii B. Lepiej placic indywidualnie badz omijac to centrum medyczne. Lekarze delikatnie mowiac: poziom wiejskiej przychodni i taki tez poziom obslugi.

Data dodania: 21/06/2010

Opinia negatywna
Upal, duzo ludzi w kolejce do laboratorium i doslownie mdlejaca kobieta w zaawansowanej ciazy. Chcielismy przepuscic te kobiete. Laborantka krzyczala, ze sie nie zgadza, bo system nie pozwala, a poza tym \"ciaza to nie choroba\". Byla ogromna awantur

Data dodania: 20/06/2010

Opinia negatywna
Jestem Klientka abonamentowa. Zrobilam maly test. Po cudzie polaczenia sie z rejestracja - umowilam sie na wizyte na pazdziernik (obecnie jest czerwiec). Nastepnie przyszlam jako nowa Klientka osobiscie, by zaplacic za wizyte - wizyta juz za 5 dni.

Data dodania: 18/06/2010

Opinia negatywna
Nie polecam ,po połączeniu się z Medycyna Rodzinna nie ma dostępności do specjalistów z dnia na dzień-czas oczekiwania kilka miesięcy-standard porównywalny do placówek publicznych.Czas oczekiwania na rozmowę telefoniczna nawet do 40 minut.

Data dodania: 11/12/2009

Opinia negatywna
To centrum to jakis żart z kienta, kobiety w ciązy żeby umówić sie na wizytę dodatkową (na normalna do niektórych lekarzy terminy sa 6 mscy do przodu)musi osobiście przyjechać do przychodni!!!! to kpina z tych kobiet

Data dodania: 25/11/2009

Opinia negatywna
poszłam do stomatologa przebadać zeby,powiedziała,że trzeba leczyć,zapytała się czy ma leczyć ja odparłam,że jeżeli jest w moim pakiecie leczenie to tak i zaczęła mi leczyć.Po 3 tygodniach dostałam tel,że mam do zapłaty 351zł.MIŁO!:(

Data dodania: 02/10/2009

Opinia negatywna
Mało kompetentni lekarze. Pakiety, w ramach których czeka się na wizytę do specjalisty po parę tygodni.

Data dodania: 06/03/2009


Łącznie oddanych głosów na Centrum Medyczne LIM Hotel Marriott: 47, średnia ocen: 2.24/5