PZU Życie (punkt obsługi klienta) Warszawa


Ulica: Hanki Czaki 4
01-588, Warszawa, Polska

województwo mazowieckie

Strona www:


Opinie o tej placówce (2.35/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

30

2

58

 

Kontakt telefoniczny

Telefon 22 308 40 10

Telefon 801 102 102


Godziny otwarcia

Niedziela 9-17

Poniedziałek 9-17

Wtorek 9-17

Środa 9-17

Czwartek 9-17

Piątek 9-17

Sobota 9-17

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci PZU.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci PZU.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci PZU.

 

Adresy placówek sieci PZU Warszawa.



 

 

Opinie Internautów o placówce "PZU Życie (punkt obsługi klienta), Hanki Czaki, 01-588, Warszawa" należącej do sieci "PZU"

 

Opinia pozytywna
Bardzo miła i fachowa obsługa. Jestem pod wrażeniem tak szybkiego załatwienia mojej sprawy. Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów.

Data dodania: 18/04/2016

Opinia pozytywna
Dziękuję za profesjonalną obsługę! Zgłosiłam sprawę osbiście, nazajutrz po południu wpłynęły pieniądze na moje konto! Nieprawdopodobne, ale prawdziwe! PZU TO MOJA GWARANCJA UCZCIWOSCI I ODPOWIEDZIALNOŚCI

Data dodania: 14/11/2014

Opinia pozytywna
Bardzo miła obsługa, udzielają wyczerpujących informacji, duża cierpliwość dla klientów... polecam kazdemu

Data dodania: 20/08/2013

Opinia pozytywna
Czytam te wszystkie opinie i załamuje się wypowiedziami osób, które nie mają pojęcia co się dzieje w Punktach Obsługi Klienta. Od odbierania telefonów jest infolinia jak wiecie 801-102-102 ;-)

Data dodania: 10/06/2013

Opinia pozytywna
Witam, Ja zadzwoniłam dzisiaj tj 13 maja 2013 i od razu się połączyłam. Po drugiej stronie odebrała przemiła Pani i fachowo mnie poinformowała o wszystkich ważnych dla mnie sprawach. Bywam często w placówce i również jestem obsłużona super. Dziękuję.

Data dodania: 13/05/2013

Opinia pozytywna
Szanowni Państwo, w oddziałach się nie odbiera bo się obsługuje klientów. Jak byście się czuli gdyby ktoś z was czekał aż skończą gadać a połączeń telefonicznych jest kilkaset dziennie? Opanujcie się, a na Infolinię nie dzwońcie żeby wylać żale.

Data dodania: 12/02/2013

Opinia pozytywna
Witam wszystkich, dodzwoniłam się za pierwszym razem załatwiłam sprawę bez problemu:) Dziękuję za pozytywne załatwienie sprawy.

Data dodania: 14/01/2013

Opinia pozytywna
Prawidłowy telefon 022 308 23 90

Data dodania: 12/09/2012

Opinia pozytywna
sprawę wypłaty z ubezpieczenia załatwiłem w ciągu 20 minut bez żadnych problemów.

Data dodania: 21/06/2011

Opinia pozytywna
Szanowni państwo jak sie chce coś załatwić to należy sie udać na miejsce osobiście, zwłaszcze że z państwa wypowiedzi wynika że są to niezmierne ważne sprawy. A sprawy ważne nie załatwia sie telefonicznie. Byłem w tym miejscu kilkakrotnie i było ok

Data dodania: 11/12/2010

Opinia pozytywna
nie ma to jak stwarzać sobie problem życia szkoda na te nerwy więcej luzu

Data dodania: 09/12/2010

Opinia pozytywna
To nie infolinia tylko Punkt obsługi, tam sie przede wszystkim przychodzi i osobiście załatwia sprawy, ja nie wiem ludzie o co wam chodzi też czasu nie mam, jak potrzebowałem załatwić to w poniedziałek o 16 skonczyłem prace i załatwiłem(do18otwarte)

Data dodania: 09/12/2010

Opinia pozytywna
Ludzie to nie jest infolinia tylko punkt obsługi klienta, byłem w tej placówce wczoraj i nie narzekam, w kasie sympatyczny młody człowiek, na obsłudze fajne pomocne panie. Tylko trzeba też dać coś od siebie uśmiech na twarzy i wszystko sie da.

Data dodania: 02/12/2010

Opinia pozytywna
Nie ma to jak problemowy roszczeniowy Klient sama pracuję w obsłudze Klienta i wiem co za osoby tu piszą moja firma ma w pzu grupówkę i nigdy nie miałem problemu z załtwieniem sprawy na Hanki Czaki ale nie ma to jak znaleść sobie problem !!!!!!

Data dodania: 19/10/2010

Opinia pozytywna
Dodzwoniłam się za trzecim razem. Miły kontakt. Rzeczowa informacja.

Data dodania: 22/03/2010

Opinia pozytywna
to fakt dodzwonić się ciężko więc postanowiłam udać się osobiście i poznać problem dlaczego tak jest na miejscu wszystko jasne 3 osoby obsługujące a ludzi pełna sala do tego kłotnie kto za kim w kolejce stoi a co powiedzieć telefon odebrać

Data dodania: 15/03/2010

Opinia pozytywna
Również miałam problemy z dodzwonieniem się w lipcu.Ale udało się.Jednak po wizycie w placówce w cale mnie to nie dziwi. Mnóstwo klientów a tylko dwóch pracowników obsługujących. w tej sytuacji trzeba wybrać albo klienci albo telefony.

Data dodania: 13/08/2009

Opinia pozytywna
polecam wizytę w tej placówce w upalne dni miło, chłodno i przyjemnie

Data dodania: 15/07/2009

Opinia pozytywna
bardzo przyjemna obsługa

Data dodania: 08/07/2009

Opinia pozytywna
Ja nie jestem pracownikiem, a nie mogę powiedzieć złego słowa o tej placówce. Udało mi się dodzwonić jak i załatwić bezproblemowo sprawę.

Data dodania: 24/06/2009

Opinia pozytywna
Dodzwoniłem się już za drugim razem.Podwyższenie sumy załatwiłem telefonicznie. Blankiety opłat dostałem pocztą.

Data dodania: 19/06/2009

Opinia pozytywna
Bardzo sprawnie załatwiłam sprawę u miłego pracownika punktu.

Data dodania: 18/06/2009

Opinia pozytywna
Szybka realizacja wypłaty.Miło,profesjonalna obsługa.

Data dodania: 09/06/2009

Opinia pozytywna
Miło i profesjonalnie. Polecam tą placówkę.

Data dodania: 09/06/2009

Opinia pozytywna
Bardzo mili Panowie. Pełna i szczegółowa informacja. Na pewno tam wrócę.

Data dodania: 08/06/2009

Opinia pozytywna
Szybko, sprawnie i życzliwie.

Data dodania: 08/06/2009

Opinia pozytywna
Nie mogę zrozumieć skąd te negatywne opinie. Dzwoniłam do tej placówki już kilkakrotnie i po kilku chwilach zawsze ktoś odbierał. Może zły numer Państwo wybieracie............. Proponuję: 022 582-05-40

Data dodania: 08/06/2009

Opinia pozytywna
Dzwońcie pod numer 022 582-05-40. Ja nie miałem żadnych problemów z kontaktem. Blankiety opłat otrzymałem pocztą w ciągu kilku dni.

Data dodania: 08/06/2009

Opinia pozytywna
Dzwoniłem kilka razy i nie było problemów. Być może te negatywne opinie biorą się z tego że posiadacie złe numery telefonów.

Data dodania: 08/06/2009

Opinia pozytywna
Szybko i profesjonalnie. Nie musiałam dzwonić, ale na miejscu wszystko sprawnie idzie.

Data dodania: 08/06/2009


Łącznie oddanych głosów na PZU Życie (punkt obsługi klienta): 90, średnia ocen: 2.35/5