PZU Życie (punkt obsługi klienta) Sosnowiec


Ulica: 1 Maja 2
41-200, Sosnowiec, Polska

województwo śląskie

Strona www:


Opinie o tej placówce (1.92/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

11

2

38

 

Kontakt telefoniczny

Telefon 32 308 21 01


Godziny otwarcia

Poniedziałek 8-17

Wtorek 8-17

Środa 8-17

Czwartek 8-17

Piątek 8-17

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci PZU.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci PZU.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci PZU.

 

Adresy placówek sieci PZU Sosnowiec.



 

 

Opinie Internautów o placówce "PZU Życie (punkt obsługi klienta), 1 Maja, 41-200, Sosnowiec" należącej do sieci "PZU"

 

Opinia negatywna
Telefony nadal nieaktualne(info z automatu)

Data dodania: 28/12/2016

Opinia pozytywna
Bardzo dziękuję Pani Magdaleno,która ze mną załatwiała sprawę.Jestem osobą niepełnosprawną.Jest Pani cudowną kobietką. Brak mi słów uznania dla Pani.

Data dodania: 08/11/2016

Opinia negatywna
Celowe działanie na szkodę poszkodowanego, nierzetelność podczas likwidowaniu szkody mające na celu wypłacenia jak najmniejszego odszkodowania

Data dodania: 24/06/2016

Opinia negatywna
banda łobuzów !!!-telefony nieaktualne

Data dodania: 26/04/2016

Opinia negatywna
jak wciskają produkty za które trzeba płacić a w rzeczywistości są bezużyteczne jak np ubezpieczenie lekowe, to wchodzą do dupy bez mydła i kłamią , jak chciałem zrezygnować to każą pisac jakieś pisma i są niegrzeczni , maja klienta w dupie

Data dodania: 15/12/2015

Opinia negatywna
Pan dyrektor chyba nie za bardzo się interesuję tym iż klienci z których On żyję próbują się dodzwonić do placówki. Od dwóch dni próbowałam się dodzwonić na 3 różne numery tel... To absurd !

Data dodania: 07/08/2015

Opinia negatywna
Kolejki, zero organizacji. I ten niemiły pan z obsługi... Kolejka emerytów, aż ciemno, kilka czynnych stanowisk, kilka nie czynnych. Brak parkingu...

Data dodania: 23/01/2015

Opinia negatywna
Widzę że temat telefonu ... pozostaje dalej w niekompetencji Pana Dyrektora!! Panie Dyrektorze może czas zmienić stanowisko...skoro na tym Pan nie daje radę!

Data dodania: 08/12/2014

Opinia negatywna
NIEKOMPETENCJA NA SUPER WYSOKIM POZIOMIE

Data dodania: 27/10/2014

Opinia negatywna
nikt nie odbiera telefonów, po co podają i wprowadzają ludzi w błąd

Data dodania: 09/10/2014

Opinia negatywna
Myślałam, że inni przesadzają z łącznością telefoniczną. Niestety okazało się, że telefonów faktycznie nikt nie odbiera. Dzwonić można bez końca.

Data dodania: 30/09/2014

Opinia negatywna
nie wiem po co w tym PZU są telefony podane i tak ich nie odbierają...

Data dodania: 12/03/2014

Opinia negatywna
chcę podać nowy numer dowodu osobistego elektronicznie i nie mogę znaleźć takiej opcji, a przy ewentualnej wypłacie, będą kłopoty; powinna być możliwość, np. aneks do polisy lub tp.

Data dodania: 15/02/2014

Opinia pozytywna
Fajna i profesjonalna obsługa. Wszyscy mili i chcą pomoc! Ja jestem zadowolony, bardzo miła atmosfera, nie rozumiem po co dzwonić tysiąc razy, trzeba się ruszyć i samemu iść, jestem zadowolony z tego jak zostałem obsłużony.

Data dodania: 12/02/2014

Opinia pozytywna
Bardzo miła obsługa, konkretne odpowiedzi na zadawane pytania, załatwiłam wszystko co chciałam, doradca pomógł mi w wypełnieniu wniosku. Ja jestem bardzo miło zaskoczona taką obsługą. Polecam

Data dodania: 06/02/2014

Opinia negatywna
Z punktu dzwoniącego firma-widmo. Mimo tylu negatywnych opinii, zero reakcji. Totalne nieporozumienie! Trzeci dzień prób, zero kontaktu. Numery telefonów jak fikcyjne!

Data dodania: 24/01/2014

Opinia negatywna
Głuchy telefon...

Data dodania: 10/01/2014

Opinia negatywna
nikt nie odbiera tel.

Data dodania: 05/12/2013

Opinia negatywna
Nie odbierają telefonów. Przez kilka dni, w różnych porach dnia bezskutecznie próbowałam się dodzwonić.

Data dodania: 27/11/2013

Opinia negatywna
Nie polecam PZU centrum likwidacji szkód w Warszawie; nie jest w stanie ściągnąć mojej polisy na życie, i na odszkodowanie czekam już prawie 40dni. Dodzwonić się do Sosnowca nie idzie za żadne skarby...

Data dodania: 14/10/2013

Opinia negatywna
Nie są odbierane telefony

Data dodania: 10/10/2013

Opinia negatywna
Dlaczego nikt nie odbiera telefonów skoro są podane oficjalnie.

Data dodania: 03/10/2013

Opinia pozytywna
miła,szybka obsługa telefoniczna

Data dodania: 06/09/2013

Opinia negatywna
Od dwóch tygodni dzwonię Po druki wpłat. Bezskutecznie. Niemiła obsługa

Data dodania: 29/08/2013

Opinia negatywna
Fatalna obsługa telefoniczna, naprawdę ciężko się dodzwonić ;-(

Data dodania: 11/07/2013

Opinia negatywna
Fatalna obsługa. Brak kontaktu telefonicznego, nikt nie odbiera. Ignorancja petenta.

Data dodania: 24/06/2013

Opinia negatywna
Obsługa godna pożałowania. Lekceważenie, uśmieszki pod nosem. Zachowanie biura obsługi zasługuje na krytykę. Na szczęście ja z tej instytucji się wypisuję.

Data dodania: 31/05/2013

Opinia negatywna
brak pracownikow odpowiedzianych za kontakt

Data dodania: 24/05/2013

Opinia negatywna
Brak kontaktu telefonicznego w czasie godzin pracy tej instytucji. PORAŻKA

Data dodania: 22/04/2013

Opinia negatywna
Informuję, że Szacowna Instytucja, samowolnie pobiera środki z nadpłaty na dodatkowy WARIANT UBEZPIECZENIA (tzw.pakiet apteka). Składka, która była zawarta w Umowie 1.02.2012r. była z wyprzedzeniem przelewana na konto PZU, to był błąd.

Data dodania: 13/02/2013

Opinia negatywna
Od pół godziny próbuję się dodzwonić do placówki na wszystkie możliwe numery. Mimo wolnej linii nikt nie podnosi słuchawki.Należałoby w takich przypadkach obciążać placówkę kosztami za stracony czas i paliwo.

Data dodania: 25/01/2013

Opinia negatywna
TYLE NEGATYWÓW I NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO. nikt nie odbiera telefonów pomimo, że nie są zajęte linie. Czy nikt nadrzędny nie czyta tych opini?!

Data dodania: 12/10/2012

Opinia negatywna
tragedia.... zero szans na odebranie telefonu!

Data dodania: 26/04/2012

Opinia negatywna
Ja również staram się dodzwonić do tej placówki od tygodnia codziennie i albo jest zajęte albo nikt nie odbiera.Czy tam ktoś pracuje??

Data dodania: 23/03/2012

Opinia negatywna
dzwonię trzy dni po kilkadziesiąt razy i nikt nie odbiera telefonu

Data dodania: 07/03/2012

Opinia negatywna
Nic nie mogę załatwić przez telefon zlitujcie się ,chyba macie problemy kadrowe

Data dodania: 05/03/2012

Opinia negatywna
potwierdzam cały dzien dzwonie, jest wolny telefon - nikt nie odbiera albo rozłacza połaczenie. Fatalna sytuacja.

Data dodania: 02/03/2012

Opinia negatywna
Po co podawać numer telefonu skoro nikt nie raczy podnieść słuchawki!!! masakra!

Data dodania: 28/02/2012

Opinia pozytywna
Bardzo miła obsługa telefoniczna

Data dodania: 09/02/2012

Opinia negatywna
Zgadza się.Nie można się dodzwonić.Żeby załatwić nowe druki opłat składek trzeba najpierw dojechać a potem postać sobie w kolejce.Tam się czas zatrzymał w miejscu.Całe szczęście są też inne firmy.

Data dodania: 07/02/2012

Opinia negatywna
Jeszcze mi sie nie zdazylo by ktos laskawie odebral telefon kiedy tam próbuję sie dodzwonic. Zawsze musze jechac osobiscie i tracic czas na dojazd kiedy mozna zalatwic to telefonicznie.Zenada PZU SOSNOWIEC 1MAJA

Data dodania: 13/01/2012

Opinia negatywna
Dzwoniłam na dwa numery i to wykazując dużo cierpliwości i wielokrotnie!!! Przed godz. 15-tą BEZSKUTECZNIE!! Zależy mi na tej rozmowie!!!

Data dodania: 11/01/2012

Opinia pozytywna
udało mi się dodzwonić i uzyskać miłą i wyczerującą informację na moje pytania. Rewelacja :)

Data dodania: 11/01/2012

Opinia negatywna
Podnoszą słuchawkę i odkładają

Data dodania: 03/10/2011

Opinia neutralna
O godzinie 15:50 ( wtorek, dzień roboczy ) nikt już w PZU Życie w Sosnowcu nie odbierze...

Data dodania: 29/03/2011

Opinia neutralna
Zmiana nr telefonu stacjonarny 032 308 41 75 fax 032 308 41 76

Data dodania: 19/03/2011

Opinia pozytywna
Sprawdzałem, czy odbierają telefony - odbierają. Uzyskałem informację o zmianie numerów. Wyczerpujące informacje na telefon.

Data dodania: 12/03/2011

Opinia pozytywna
a mnie sie udalo dodzwonic ;) i nawet mi poradzono Pozdrawiam

Data dodania: 31/01/2011

Opinia pozytywna
miła obsługa, rzetelne informacje.

Data dodania: 27/01/2011

Opinia pozytywna
miła obsługa, brak kolejek do kasy,

Data dodania: 26/01/2011

Opinia pozytywna
Dodzwoniłem się za pierwszym razem i bardzo miło mnie Pani obsłużyła. Zaznaczam że ja też miło zacząłem. Wszystko zależy od naszego

Data dodania: 08/09/2010


Łącznie oddanych głosów na PZU Życie (punkt obsługi klienta): 51, średnia ocen: 1.92/5