Autoryzowany Punkt Sprzedaży i Serwisu Nokia Care BIMIT-BIS Gdańsk


Ulica: Grunwaldzka 28/1
80-229, Gdańsk, Polska

województwo pomorskie


Opinie o tej placówce (2.20/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

14

2

34

 

Kontakt

Tel./Fax: 058 / 710 07 94


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

10.00 - 18.00

Sobota

10.00 - 14.00

Niedziela

nieczynne

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci Nokia.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci Nokia.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci Nokia.

 

Adresy placówek sieci Nokia Gdańsk.



 

 

Opinie Internautów o placówce "Autoryzowany Punkt Sprzedaży i Serwisu Nokia Care BIMIT-BIS, Grunwaldzka 28/1, 80-229, Gdańsk" należącej do sieci "Nokia"

 

Opinia negatywna
dostali fabrycznie nowy telefon z awaria systemu a w raporcie napisali ze był rozkręcany i koszt naprawy wynosi 120 zl

Data dodania: 13/10/2015

Opinia negatywna
chciałem naprawić nokie kłamali że pasek główny do wymiany i 450 zł powiedzieli ,ps to może pan nie odbierze telefonu to powiedziała Pani co obsługuje zapŁaciłem 25 za ekspertyzę a okazało się ze jeden kabelek był odlutowany NIE POLECAM

Data dodania: 24/02/2015

Opinia negatywna
Otrzymują smsa, że naprawa ukończona, przychodzę, okazuje się, że jednak nie i mam przyjść jutro. Pracownicy nie konsultują ze mną sprawy wysłania mojego telefonu do serwisu w Warszawie. Pani przyjmująca zgłoszenie bardzo nieuprzejma. Nie polecam.

Data dodania: 30/01/2015

Opinia pozytywna
Świetny serwis, kompetentni, sympatyczni pracownicy. Dziękuję panu Jackowi, który poświecił sporo czasu "ustawiając" moją Nokię Lumię 735. Polecam ten serwis każdemu.

Data dodania: 21/12/2014

Opinia pozytywna
Szybka naprawa, miła i fachowa obsługa: nie rozumiem negatywnych komentarzy na temat tej placówki, najwyraźniej klienci sami nie dbają o telefony, a potem wyżywają się na serwisantach. Nokia nie sponsoruje mego komentarza, jestem zadowolony z obsługi

Data dodania: 25/10/2014

Opinia pozytywna
Bardzo dobry serwis. W 2 godziny wymienił mi głośnik w mojej Lumii 620. Bardzo miła Pani w obsłudze Nokii. Polecam ten serwis wszystkim.

Data dodania: 02/07/2014

Opinia pozytywna
Serwis przez wielkie W! Fachowość techników. Kompetencja, uprzejmość pań z obsługi rzadko spotykane. Przywleczenie "szrotu" kupionego za 37 pln z Allegro, oczekiwanie cudów i majaczenie w komentarzach to obraza dla profesjonalizmu całego zespołu

Data dodania: 16/06/2014

Opinia negatywna
Technicy nie sprawdzają telefonu po wgraniu softu, wciąż mam problem z aktualizacja poczty na Wirtualnej. Dodam, że na zastępczej lumii 800 poczta śmigała bez problemu.

Data dodania: 18/04/2014

Opinia negatywna
nie potrafią (mimo trzech prób) uaktualnić oprogramowania starszych modeli np. 6210 Navigator.

Data dodania: 14/04/2014

Opinia pozytywna
jestem zadowolony z obsługi. Nie rozumiem niektórych ocen innych "pokrzywdzonych", serwis nie odpowiada za buble producenta

Data dodania: 10/02/2014

Opinia pozytywna
Bardzo miła i profesjonalna obsługa, wymieniałem wyświetlacz w E52 zrobili to na miejscu grzecznie fachowo, kontakt już od 10 rano, wszystko pod telefonem porada na temat ewentualnej naprawy słuchawki...

Data dodania: 04/02/2014

Opinia pozytywna
WSZYSTKO NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE

Data dodania: 19/11/2013

Opinia negatywna
ODRADZAM TEN SERWIS ! Dwa razy wymieniany głośniczek słuchawki. Po wymianie głośniczek nie działał. Ponownie wymieniono, następne 3 dni czekania. Dwa wpisy w karcie gwarancyjnej; pudełko zagubiono! Na wyświetlaczu pełno kurzu...

Data dodania: 30/10/2013

Opinia neutralna
Moim zdaniem obsługa jest jak najbardziej ok, natomiast telefon nokia lumia 800 w ciągu 5 miesięcy po raz kolejny wylondował w serwisie. Ja zawsze trafiam tam na sympatycznego pana... jest w porządku!

Data dodania: 19/08/2013

Opinia negatywna
Oddałem telefon Nokia C3-01 do naprawy dotyku. Niby typowa usterka dla tego telefonu. Anulowali gwarancję w związku z integracją tajemniczej cieczy (nie potrafili odpowiedzieć jaka to jest ciecz). Podejrzewam celowe działanie.

Data dodania: 28/05/2013

Opinia negatywna
Telefon trafił do naprawy 4 raz w przeciągu 4 miesięcy. Pani obsługująca, jest niemiła, stwierdziła, że skoro: "Operator zaproponował mi tel za 1zł to czego się po nim spodziewałam? że będzie działał bez zarzutów". Kpina.

Data dodania: 24/05/2013

Opinia negatywna
Kpina... Odmowa naprawy telefonu (migotanie ekranu) na gwarancji z powodu Tajemniczej Cieczy Która Atakuje Telefony Nokia.... Standardowa wymówka lub Nokia produkuje telefony, którego styki śniedzieją... nie polecam.

Data dodania: 03/05/2013

Opinia negatywna
telefon w ciągu pół roku był w serwisie 3 razy! obsługa niemiła, czas oczekiwania na telefon 3-4 tygodnie! nie polecam!!!

Data dodania: 28/12/2012

Opinia negatywna
Obsługa jest tak nie miła, że aż strach zadzwonić albo przyjść do nich, bo jeszcze się im przerwie rozmawianie przez telefon ze znajomymi. Nie polecam!!!!!!!

Data dodania: 12/10/2012

Opinia pozytywna
Bardzo miła i profesjonalna obsługa usterka została usunięta w ciągu jednego dnia polecam

Data dodania: 01/10/2012

Opinia negatywna
Opryskliwa, niemiła obsługująca pani. Byłem trzykrotnie w tym punkcie, nigdy nie odpowiedziała na " Dzień dobry". Za trzecim razem gdy wszedłem do zakładu punkt 10-ta usłyszałem " A co nie może pan spać?".

Data dodania: 18/09/2012

Opinia pozytywna
Bardzo sympatyczna obsługa oraz fachowa i błyskawiczna naprawa

Data dodania: 13/09/2012

Opinia negatywna
Uznawanie że telefon był zalany to chyba u nich norma.Oddałem swoją nokię c3-01 z niereagującym ekranem dotykowym, co jak czytałem jest wadą tych modeli. Napisali: ingerencja cieczy,gwarancja nieważna. Szczerze odradzam wizytę

Data dodania: 15/06/2012

Opinia pozytywna
Obsługa miła i sprawna, na drugi dzień telefon był do odbioru. Polecam!

Data dodania: 01/06/2012

Opinia negatywna
Strasznie nie miła obsługa. Nie Polecam.

Data dodania: 30/04/2012

Opinia negatywna
Podrzuciłem im moją C3 (którą chciałem notabene sprzedać), żeby wymienili gniazdo ładowarki, a telefon wrócił z kurzem na wyswietlaczu pod obudową i porytym gniazdem. Nie polecam!

Data dodania: 19/01/2012

Opinia negatywna
Opryskliwa obsluga gadajaca przez telefon z kolegami nie zwracajaca uwagi na kolejke klientow !

Data dodania: 05/01/2012

Opinia negatywna
2 razy telefon wracał z serwisu i nadal był uszkodzony. Może "robią na akord" - nie naprawiają, wbijają pieczątkę, wpiszą jakąś bzdurę do karty gwarancyjnej

Data dodania: 13/07/2011

Opinia negatywna
słabo! telefon robili mi ponad miesiąc. koszt podzespołów argumentowali że takie ceny gwarancja oczywiście!!!!!!! nie obowiązuje! więc po co ona?

Data dodania: 14/02/2011

Opinia negatywna
zdecydowanie serwis nokii robi sobie cyrki, moja nokia byla po raz kolejny w serwisie i doczekalem sie uniewaznienia gwarancji z powodu zawilgocenia z udzialem materialu biologicznego notabene wyswietlacz ma martwe punkty i nigdy nie zamokl

Data dodania: 20/01/2011

Opinia negatywna
Nigdy nie miałem problemów z Nokia Care ale w Klifie.W Gdańsku stwierdzono u mnie zalanie tela i uszk. soft gdzie nigdy telef. nie był zalany.

Data dodania: 09/12/2010

Opinia negatywna
servis jest otwarty do 18,a od 17 nikt już nie odbiera telefonów smutek i nostalgia

Data dodania: 15/10/2010

Opinia negatywna
Obsługa niekompetentna.Telefon oddany do gwarancji (powód: nie działa aparat fotograficzny)uznany został za zalany i gwarancja unieważniona BRAWO.Sam zainstalowałem nowe oprogramowanie no i cud działa i nic nie zalane.Chyba złoże do nich swoje CV :)

Data dodania: 07/10/2010

Opinia pozytywna
Wszystko ok! Polecam ten punkt serwisu. Naprawa w dwa dni telefon na razie działa.

Data dodania: 20/09/2010

Opinia negatywna
Oddałem tel. do serwisu i go naprawili ale obudowę poniszczyli. Wyraźne głębokie ślady podważania obudowy czymś twardym. Złożenie też nie najlepsze, gdyż można paznokieć spokojnie włożyć. Szkoda telefonu, który ma zaledwie kilka miesięcy.

Data dodania: 12/07/2010

Opinia pozytywna
Bardzo miła obsługa, na naprawę telefonu czekałem tylko 3 dni.

Data dodania: 26/05/2010

Opinia pozytywna
Bardzo miła zyczliwa obsluga :)

Data dodania: 19/04/2010

Opinia negatywna
zamknięte...tyle jest na kartce wywieszonej na drzwiach.ale informacji do kiedy i czy wogóle bedzie otwarte brak.

Data dodania: 06/04/2010

Opinia negatywna
Telefon 2 razy na gwarancji tym ostatnim 3 miesiace poczym okazalo sie ze byl naprawiony po 2tyg od daty oddania.a Pani w serwisie powiedziala ze w ich obowiazku nie jest powiadamianie klijenta ze tel zostal naprawiony.Wielki negatyw!!!

Data dodania: 30/03/2010

Opinia pozytywna
Zgłosiłem problem z niedziałającą ładowarką , w ciągu 2 dni odebrałem nową, w pełni sprawną, obsługa miła i kompetentna.

Data dodania: 27/03/2010

Opinia negatywna
telefon po naprawie (niby wysłany do centrali w co nie wierze) za kilka dni (dokładnie 4 dni po odbiorze z serwisu) zepsuł sie ponownie. Dokładnie to samo - pikseloza wyswietlacza."naprawiali" ponad trzy tygodnie a NIC nie zrobili.Porażka

Data dodania: 04/03/2010

Opinia negatywna
telefon 7 raz w naprawie zawsze to samo problem z głośnikiem, i nieudolnie naprawiany na nowo. Nie można się doprosić wymiany na nowy wolny od wad! czekają do konca gwarancji aby później naprawiać odpłatnie, żałosne!nigdy wiecej nokii!

Data dodania: 22/02/2010

Opinia negatywna
Oryginalna bateria do 3100 kosztuje 120 pln !!! w internecie 39,99 pln . Szok prawda ? i skandal . Nie pierwszy raz mam z nimi do czynienia , ale myślałem , że tak prosta sprawa jak bateria do zwykłego telefonu , to nie będzie problem .

Data dodania: 22/02/2010

Opinia negatywna
rozmowa z panią przy odbiorze tel dlaczego nie powiadomiliście że tel. naprawiony ale my dzwoniliśmy nie odebrałem żadnego tel.od was może pan nie odebrał a my dzwonimy z zastrzeżonego to jak miałem wiedzieć że to wy dzwonicie ale my dzwoniliśmy

Data dodania: 09/02/2010

Opinia negatywna
Telefon odebrany z tego serwisu źle złożony... jakas kpina, nie serwisanci...

Data dodania: 11/01/2010

Opinia negatywna
Zadzwoniłem, aby dowiedzieć się o ustawienia, gdzie się znajdują w telefonie.Uprzejmie młody chłopak odebrał tel. i powiedział, że idzie dowiedzieć się do technika i.. zniknął, a ja wisiałem na tej słuchawce i wisiałem......... pewnie by do wieczora

Data dodania: 28/12/2009

Opinia neutralna
Niestety ocena neutralna ponieważ wymiana oprogramowania jeszcze dobrze ale obudowa była wymieniana i na ekranie od środka są odciski palców.I co z tym zrobić?? Jestem oburzony...

Data dodania: 14/12/2009

Opinia negatywna
SKANDAL wymiana tasmy telefon musi jechac az do głóownego serwisu.... KPINA nie serwis

Data dodania: 02/12/2009

Opinia negatywna
OBSŁUGA NIE MIŁA NIE KOMPETENTNA, A BRAK ZNAJOMOŚCI WARUNKÓW GWARANCJI TO POROSTU SKANDAL.JEŻELI TAK TRAKTUJE SIĘ KLIENTÓW W DOBIE KRYZYSU TO POWODZENIA.NIE POLECAM TEGO SERWISU.

Data dodania: 13/11/2009

Opinia negatywna
Wg mnie centrala w Warszawie powinna się zastanowić nad kontrolą swoich podległych serwisów. W w/wym. spotkała mnie nie miła obsługa. Przez miesiąc czasu próbowano ściągnąć do mojego telefonu uszkodzoną część, którą obiecano mi wymienić w ramach gwar

Data dodania: 22/06/2009


Łącznie oddanych głosów na Autoryzowany Punkt Sprzedaży i Serwisu Nokia Care BIMIT-BIS: 50, średnia ocen: 2.20/5