Autoryzowany Punkt Sprzedaży i Serwisu Nokia Care Opal Katowice


Ulica: 3 Maja 29
40-097, Katowice, Polska

województwo śląskie

Email:


Opinie o tej placówce (2.69/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

45

2

62

 

Kontakt

Tel. 32 / 201 16 00

Fax 32 / 201 16 01


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

8.00 - 18.00

Sobota - Niedziela

nieczynne

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci Nokia.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci Nokia.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci Nokia.

 

Adresy placówek sieci Nokia Katowice.



 

 

Opinie Internautów o placówce "Autoryzowany Punkt Sprzedaży i Serwisu Nokia Care Opal, 3 Maja 29, 40-097, Katowice" należącej do sieci "Nokia"

 

Opinia negatywna
Niemiła obsługa, brak kultury osobistej.

Data dodania: 30/05/2017

Opinia negatywna
Serwis tylko z nazwy , naprawa na gwarancji nie wykonana z powodu "mojej winy", źle wkładana karta sim" tak mi powiedziano, wyceniono koszt naprawy odpłatnej. Przy odbiorze uszkodzonego telefonu stwierdziłem mechaniczne uszkodzenie w serwisie znów

Data dodania: 26/10/2015

Opinia negatywna
Oddając telefon do naprawy i czekając na niego przeszło 2 miesiące otrzymałem według nich EKSPERTYZĘ (koszt 80 zł) cytuję: "Nie ma możliwości technicznych naprawy telefonu". Po za tym kontakt z salonem zerowy. NIE POLECAM tego serwisu.

Data dodania: 23/10/2014

Opinia negatywna
Telefon na gwarancji. Po czym informacja: albo się zgodzę na tzw. ostateczną naprawę, albo nic tu po mnie. Właśnie wybieram się na Bytom do serwisu, może tam będą bardziej kompetentni ludzie.

Data dodania: 03/03/2014

Opinia negatywna
Nie dotrzymany termin naprawy, bardzo słaby kontakt i jakość obsługi klienta

Data dodania: 18/02/2014

Opinia negatywna
Bardzo niemiłą obsługa klienta.

Data dodania: 16/07/2013

Opinia negatywna
porażka, brak kontaktu, nie dotrzymują terminu, nie można się do nich dodzwonić, niemiła obsługa

Data dodania: 09/02/2013

Opinia negatywna
wczoraj poinformowano mnie sms, że moja Nokia jest gotowa do odbioru..dziś przyjechałem specjalnie do Katowic i dowiedziałęm się, że telefon jest jeszcze w paczce /drodze? / i bedzie do odbioru jutro, kpina i brak profesjanalizmu

Data dodania: 03/01/2013

Opinia negatywna
dlaczego negatyw!! bo w NOKI e 52 zawieszało się ładowanie i jedno co serwis może zrobić to wgrać nowego softa

Data dodania: 09/12/2012

Opinia negatywna
Oddałem telefon na gwarancji.Po 18 dniach wrócił z wgranym nowym softem,a trzeszczał głośniczek.Serwisant tak mocno go skręcił że obudowa pękła w połowie.Odmówiłem odbioru.Po 3 dniach wrócił z adnotacją że uszkodzeń mechanicznych nie naprawiająSZOK

Data dodania: 25/06/2012

Opinia negatywna
Mój telefon poszedł do naprawy, najprawdopodobniej wina softu. W raporcie naprawy telefon był naprawiany 2 dni żeby go odebrać musiałem czekać miesiąc. Zamiast naprawić softa wymienili ekran i taśme. Bardzo niemiła obsługa.

Data dodania: 22/04/2012

Opinia negatywna
telefon nie sprawny po naprawie gwarancyjnej trudny kontakt z serwisem

Data dodania: 10/02/2012

Opinia negatywna
W lokalu nie ma toalety dla klientów! a bezczelni pracownicy powiedzieli że na zaplecze mnie nie wpuszczą bo musieli by mi zawiązać oczy... naprawdę średnia obsługa i temat do żartów- nie polecam

Data dodania: 26/01/2012

Opinia negatywna
1,5 miesiąca oczekiwania na wymianę gniazda ładowania. Do tego anulowano gwarancję. Po niecałym miesiącu od "naprawy" ta sama awaria. Porazka

Data dodania: 28/12/2011

Opinia negatywna
tydzień temu oddałem telefon do naprawy- dziś go odebrałem i wygląda jeszcze gorzej niż przed oddaniem- nie mówiąc o tym ze głośnik nadal trzeszczy. Jak dla mnie porażka i szkoda czasu- nie polecam

Data dodania: 17/11/2011

Opinia negatywna
Kultura obsługi klienta w tym sklepie to porażka.... Co do napraw - również pozostawiają wiele do życzenia. Nie polecam.

Data dodania: 02/11/2011

Opinia negatywna
nie odbierają telefonów każdą rzecz wysyłają do warszawy mało co umieją naprawić sami wizyta tam kończy się niemaniem telefonu na 2 3tygodnie

Data dodania: 31/10/2011

Opinia negatywna
Kontakt Graniczy z cudem. Nie miła obsługa. "Fachowcy" znają się na wszystkim tylko chyba nie na oddawanym sprzęcie do naprawy.

Data dodania: 28/10/2011

Opinia negatywna
Niedotrzymują terminów, niesłowni, niekompetentni

Data dodania: 26/10/2011

Opinia negatywna
Beznadzieja. Brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu :(

Data dodania: 25/08/2011

Opinia negatywna
Zupełnie bezmyślni pracownicy serwisu. Rutyna zabiła intelekt. Anulowali gwarancję za "zalany telefon", zamiast sprawdzić ze wylała bateria co widzieli wszyscy inni. Na szczescie sa inne serwisy

Data dodania: 09/08/2011

Opinia negatywna
Witam wszystkich i przestrzegam przed tym servisem!!! Oddałem nokie do naprawy i po trzech dniach nic w nim nie zrobili bo problem pojawił sie ponownie tuż po wyjściu z servisu a dodatkowo zamiast polskiego menu miałem angielski!!!

Data dodania: 09/04/2011

Opinia negatywna
Wgrali mi soft z Orange do telefonu z ERY i zajęło im to 4 dni:((( kpina zaniosłem do innego serwisu czekałem 1 dzień!!

Data dodania: 23/03/2011

Opinia negatywna
przez 5 tygodni nie potrafiono sprowadzić słuchawki do ucha. Ponoć była w drodze... ale pewnie kurier gdzieś zaginął. Dodzwonić mi się nie udało nigdy, a na miejscu sprzedawcy też nie umieli się porozumieć w tej kwestii...

Data dodania: 09/03/2011

Opinia negatywna
Nie wiadomo czy w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży i Serwisu Nokia Care Opal, 3 Maja 29, 40-097, Katowice ktokolwiek pracuje. Dzwoniłem kilkukrotnie I NIC,nikt nie odbiera telefonu, pisalem e-mail - odczytali ale na odpowiedz nie znalezli juz czasu.

Data dodania: 01/02/2011

Opinia negatywna
nie odbieranie telefonu to standard w tym sklepie, wierze że jest dużo klientów na żywo ale trzeba to jakoś rozwiązać=zatrudnić kogoś do obsługi przez telefon

Data dodania: 11/01/2011

Opinia negatywna
Od 4 tygodni czekam na zwrot telefonu z naprawy.Jak długo można likwidować usterkę? Jeszcze nigdy nie czekałam tak długo na telefon. Zakup nokii był wielkim błędem.

Data dodania: 05/12/2010

Opinia negatywna
gdy poszlam spytac sie ile bedzie kosztowac naprawa mojego telefonu dowiedzialam sie ze 80 zl, gdy wkoncu zanosilam telefon do naprawy i spytalam by sie upewnic ile bedzie kosztowac naprawa to sie okazalo ze nie oplaca sie naprawiac (ok. 200 zl)

Data dodania: 29/10/2010

Opinia negatywna
mam zastrzeżenia co do napraw

Data dodania: 28/10/2010

Opinia negatywna
Chcialam zareklamowac sluchawki, Pan wzial ode mnie numer telefonu i powiedzial mi,że w tej chwili ich nie mają muszą poczekać na dostawe i zadzwonią jak będą, słuchawki dostali po miesiacu,a przy przyjeciu okazalo sie ze nie mam gwarancji od 2 dni!

Data dodania: 26/10/2010

Opinia negatywna
W mojej Noki X3 urwało się przy wyciąganiu ładowarki gniazdo, Serwis powiedział mi że gwarancja tego nie obejmuje!poszedłem z telefonem do drugiego serwisu w Katowicach. Bardzo miła Pani obsłużyła mnie bardzo szybko,2 dni naprawiony na gwarancji!!

Data dodania: 22/10/2010

Opinia negatywna
Kilka razy oddawałem do naprawy N97- telefon przelezał u nich na półce i dalej nie łapał sygnału GPS. W serwisie na plebiscytowej usterkę usunięto w jeden dzień. Panowie chyba wyznają zasadę- NIE UMIEM NIE NAPRAWIAM - i nie naprawili. NIE POLECAM!

Data dodania: 20/10/2010

Opinia negatywna
Ten punkt powinni już dawno zamknąć. 2 miesiące czekam na telefon. Pozatym wogóle nie można się tam dodzwonić.

Data dodania: 27/09/2010

Opinia negatywna
nie zlikwidowano usterki, a przetrzymywano telefon 2 tygodnie. Serwis nie jest profesjonalny.

Data dodania: 11/09/2010

Opinia negatywna
Chciałem umówić się telefonicznie na wymianę oprogramowania - porażka. Dwa dni dzwoniłem zanim ktoś łaskawie podniósł słuchawkę. Odebrał opryskliwy, bezczelny gościu, który zaprzeczył wszystkiemu na co się wcześniej umawiałem osobiście. Dno totalne!

Data dodania: 19/08/2010

Opinia negatywna
Czekam juz na telefon 1 miesiac i ciagle go naprawiaja zenada!!!

Data dodania: 05/08/2010

Opinia negatywna
To chyba nie jest autoryzowany serwis tylko budka z telefonami- nie umieja naprawić i uważają że lekarstwem na wszystko jest nowy soft. Długi czas naprawy a co do samej naprawy to po prostu brak słów!!

Data dodania: 03/07/2010

Opinia negatywna
Obsługa niemiła - usterka nieusunięta- a w dodatku słychac niemiłe komentarze techników z zaplecza! NIE POLECAM !! SAM BYM LEPIEJ NAPRAWIŁ !!

Data dodania: 18/06/2010

Opinia negatywna
ODDAEM TEL W KWIETNIU I DO DZISIAJ NIE JEST GOTOWY. i nie idzie się dodzwonic MASAKRAAAAAA

Data dodania: 21/05/2010

Opinia negatywna
bardzo żałuję że zostawiłem u nich nokie, brak możliwości dodzwonienia sie do salonu, mimo wielokrotnych telefonów brak ustalonej przyczyny awarii telefonu. generalnie nie polecam, poszukajcie innych bardziej odpowiedzialnych salonów.

Data dodania: 14/04/2010

Opinia negatywna
nie odbieraja telefonow przez 15min

Data dodania: 05/02/2010

Opinia negatywna
telefonik odebrałem naprawiony (w ramach gwarancji), lecz stwierdziłem że jest zerwana folia którą sam zakupiłem (dodam że wyświetlacz był sprawny, i nie było potrzeby zrywania folii.Po ok.1 tyg.dostałem folie starą bez możliwości przyklejenia jej.

Data dodania: 02/02/2010

Opinia negatywna
nierzetelność

Data dodania: 18/01/2010

Opinia negatywna
do naprawy oddano telefon bez sim-locka, wrócił z.. i to na inną sieć.. po prostu ręce odpadają..

Data dodania: 13/01/2010

Opinia negatywna
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.ODDAŁEM TEL NA GWARANCJI A ODDALI W GORSZYM STANIE NIŻ BYŁ,Z INNA BATERIĄ I ANULOWANA KARTĄ GWAR.POWIEDZIANO MI ZE BYŁA OBCA INGERENCJA,CO NIE BYŁO PRAWDĄ,BO PO CO BYM ROZBIERAŁ TEL NA GW.A MAM GO Z SALONU.OBSŁUGA AROGANCKA.

Data dodania: 09/01/2010

Opinia negatywna
Pierwszym minusem, brak możliwości dodzwonienia się do serwisantów. Kolejny to wybiórcze odpowiadanie na wysłane do nich maile. A po trzecie: telefon który oddałem, gdzie potrzebowałem wymiany wyświetlacza naprawiali ponad 3.5 miesiąca.Nie polecam

Data dodania: 05/01/2010

Opinia negatywna
jesli chcesz sie dodzwonic do tej firmy,graniczy to z cudem,nikt tam poprostu nie odbiera telefonu

Data dodania: 05/10/2009

Opinia negatywna
trzy tygodnie temu oddałem ładowerkę do naprawy do dzis żadnej reakcji smsa który miał mnie powiadomić o naprawie lub wymianie to jest chore a dodzwonic się to cud

Data dodania: 05/10/2009

Opinia negatywna
Nie można się dodzwonić do tego punktu. Kpina.

Data dodania: 14/09/2009

Opinia negatywna
Dodzwonic sie? Toz to cud!!! chyba firma Nokia powinna im dac telefon na karte, zeby odbierali bo na stacjonarny 2 dni dzwonilem i nic - DRAMAT!!! nawet na prosbe i za zaplate twierdza, ze danych z telefonu nie moga odzyskac - a inni moga:)Ciekawe!!

Data dodania: 01/09/2009

Opinia negatywna
NIE ODBIERAJĄ TELEFONU - DZWONIŁEM TAM CO NAJMNIEJ 20 X !!

Data dodania: 10/08/2009

Opinia negatywna
Telefon poleżał tydzień w naprawie, wrócił do mnie w takim samym stanie

Data dodania: 05/08/2009

Opinia negatywna
nie naprawili mi telefonu tydzień poleżał u nich wrócił w takim samym stanie nie polecam

Data dodania: 04/08/2009

Opinia negatywna
Nie wiem po co podają nr telefonu skoro służy u nich za przycisk do papieru...

Data dodania: 27/07/2009

Opinia negatywna
z powodu 4-ro krotnej nieskutecznej naprawy telefonu sprawę kieruje do RZECZNIKA PRAW KONSUMENCKICH

Data dodania: 23/07/2009

Opinia negatywna
Brak kontaktu telefonicznego,wielokrotne naprawy gwarancyjne tego samego telefonu.Arogancja w kontakcie z opatorem sieci/

Data dodania: 15/07/2009

Opinia negatywna
- Brak kontaktu z serwisem, - Czekałem na telefon 4 tygodnie i dostalem zeppsuty, - Bardzo niemila obsługa - Ten serwis dał mi do myslenia przed nastepnym zakupem telefonu marki Nokia. - Jestem bardzo niezadowolony!!

Data dodania: 11/07/2009

Opinia negatywna
Trzykrotnie w ciągu 40-tu dni roboczych naprawiano telefon i nadal nie działa .Brak kontaktu telefonicznego /nikt nie odbiera!!!!1/

Data dodania: 30/06/2009

Opinia negatywna
dokonano trzykrotnie w ciągo 2-miesięcy naprawy telefonu na gwarancji i niestety nie działa po kilku dniach.są beznadziejni.

Data dodania: 23/06/2009

Opinia negatywna
brak możliwości dodzwonienia się!!! chyba 15 razy

Data dodania: 23/06/2009

Opinia negatywna
brak możliwości dodzwonienia się!!! życzę reszcie powodzenia :-))

Data dodania: 09/06/2009

Opinia negatywna
brak możliwości dodzwonienia się do firmy, na ogólnej stonie firmy CCS- podany jest tylko fax, na maile też brak jest odpowiedzi.

Data dodania: 18/02/2009


Łącznie oddanych głosów na Autoryzowany Punkt Sprzedaży i Serwisu Nokia Care Opal: 109, średnia ocen: 2.69/5