PTE PZU (punkt obsługi klienta) Warszawa


Ulica: Targowa 33A
03-728, Warszawa, Polska

województwo mazowieckie

Strona www:


Opinie o tej placówce (1.57/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

2

0

13

 

Kontakt telefoniczny

Telefon 22 308 20 30


Godziny otwarcia

Poniedziałek 8-16

Wtorek 8-16

Środa 8-16

Czwartek 8-16

Piątek 8-16

Fax 22 308 25 87

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci PZU.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci PZU.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci PZU.

 

Adresy placówek sieci PZU Warszawa.



 

 

Opinie Internautów o placówce "PTE PZU (punkt obsługi klienta), Targowa, 03-728, Warszawa" należącej do sieci "PZU"

 

Opinia negatywna
Dlaczego brak kontaktu telefonicznego ? Jak my klienci mamy się skontaktować ? Dokonałam wpłaty składki w tym oddziale na początku sierpnia i do mojego oddziału nie dotarła .Mnie wzywają do uiszczenia za coś co zapłaciłam.To co mam 550km jechać !

Data dodania: 11/08/2015

Opinia negatywna
brak możliwości kontaktu telefonicznego.

Data dodania: 28/07/2014

Opinia negatywna
Dopiero się wybieram... chcę dowiedzieć się, co mi potrzebne i już jestem zła, bo... gdzie się mam dowiedzieć? Telefon, hm.....brak takiego numeru... Pojadę i pewnie czegoś nie będę miała i do domku... 60 km. Super.

Data dodania: 25/02/2014

Opinia negatywna
Placówka nie ma kontaktu telefonicznego, ani e-mailowego, a na infolinii nic nie można załatwić...

Data dodania: 03/01/2014

Opinia negatywna
Ostatnio załatwiałem świadczenia po śmierci mamy. Mimo,że osoba zapisała numer konta dostałem sms o konieczności odbioru w PZU.

Data dodania: 08/08/2013

Opinia negatywna
Poświęciłem prawie pełną godzinę oczekując na blankiety kolejnych wpłat ubezpieczenia indywidualnego. Po czym w domu okazało się, że pan z obsługi wydrukował mi blankiety na rok 2012 r.

Data dodania: 11/02/2013

Opinia negatywna
jak to jest, że w XXI wieku oddział PZU nie posiada kontaktu e-mail???

Data dodania: 12/12/2012

Opinia negatywna
Telefony podawane na stronie są niaktualne od przynajmniej tygodnia. To skandal!!!

Data dodania: 07/05/2012

Opinia pozytywna
Ja też załatwiła sprawę płacenia składek w ciągu 2 minut telefonicznie

Data dodania: 08/02/2012

Opinia negatywna
Nie można się dodzwonić!!! Prostą sprawę załatwiają ponad miesiąc

Data dodania: 01/12/2011

Opinia negatywna
brak kontaktu telefonicznego granda.

Data dodania: 25/10/2011

Opinia pozytywna
W dwie minuty udało mi się telefonicznie wyprostować sprawę składek - nie potrafiła tego załatwić ani infolinia ani inna placówka podczas osobistej wizyty.

Data dodania: 26/07/2011

Opinia negatywna
Nie mozna sie dodzwonic ,a jak ktos jest bardzo chory to jak ma przyjechac.Nie wiem po co im telefon.

Data dodania: 05/02/2011

Opinia negatywna
nie sympatyczni pracownicy brak kontaktu telefonicznego

Data dodania: 29/07/2010

Opinia negatywna
lekceważą sobie klientów są opryskliwi i nie można się do PZU dodzwonić . tel; 818 8541 jest od trzech dni nieczynny tak być nie może ,proszę coś z tym zrobić pozdrawiam

Data dodania: 29/07/2010


Łącznie oddanych głosów na PTE PZU (punkt obsługi klienta): 15, średnia ocen: 1.57/5