nie można się skontaktować telefonicznie.

Data dodania: 25/01/2010

Dodała: olo

Przeczytalam wiele pozytywnych opinii na temat tego banku wiec poszlam zebrac troche informacji na temat konta walutowego. Jak weszlam to na poczatku pani byla pochlonieta odpisywaniem na smsa, wiec musiala poczekac az skonczy.

Data dodania: 12/01/2010

Dodała: koza

Ten Bank to kompletne nieporozumienie. Pracownicy Banku - sfrustrowani. Niczego nie można tam załatwić. Odmawiają za opłatą - przesłac harmonogramu spłat kredytu. Nie można sie dodzwonić. Koszmarne kolejki przy kasach i nadęte Panie w okienkach.

Data dodania: 12/01/2010

Dodała: Była klientka z Łodzi

Moje zdanie jest takie, że przez dotychczasowy okres działania bank ściągał klientów. Od nowego roku podnosi ceny i już nie będzie tak kolorowo, licząc że ludzią nie będzie się chciało przenosić lub nie będzie się opłacać.

Data dodania: 01/01/2010

Dodała: Jurek

Natychmiast po załozeniu konta (w trakcie barzdzo miła obsługa - chyba tylko po to zeby "złowić" klienta czyt. jelenia) brak jakiegokolwiek kontaktu ,na załatwienie wniosku czekam cały miesiąc, kompletna ignorancja. !!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 30/12/2009

Dodała: greja



 

tragedia. sprawa załatwiana strasznie dlugo, sprawa prosta. kolejki do kasy, gdyż Pani kasjerka chyba wcale nie została przeszkolona, wszystko robi bardzo wolno i strasznie się myli. ja im nie powierzę swoich pieniędzy napewno..

Data dodania: 11/12/2009

Dodała: k

bardzo miła i kompetentna obsługa.

Data dodania: 03/12/2009

Dodał: przemek89

Zostałam świadomie wprowadzona w błąd przez pracownika banku gdy trzy razy dopytywałam czy wypłaty z bankomatów za granicą sa bez prowizji. Pojechałam za granicę - wszystkie wypłaty były z prowizją:/

Data dodania: 01/12/2009

Dodała: Malaja

Całkowicie nie polecam. Obsługa w pełni nie profesjonalna - pani zakładała mi konto przez dwie godziny! Wypowiedzieli mi umowę konta, bo miałem miesiąc zadłużenie 4 zł - nie poinformowali mnie przed wypowiedzeniem że mam zaległość. NIE POLECAM!

Data dodania: 22/11/2009

Dodał: Mateusz

nie szanują czasu klienta,obsługa fatalna,słowo nic nie warte-obiecanki cacanki.Proponuje zajrzec do definicji ,,obsługa klienta'' i wziąsc przykład z konkurecji.Hasło ,,wyzsza kultura bankowości'' dla tego Banku jest porażką!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 19/11/2009

Dodała: kadrowy




Poprzednia strona    ... 12 13 14 15 16 ...    Następna strona