Millennium



Ulica: Al. Jerozolimskie 123A
02-017, Warszawa

województwo mazowieckie



Strona www: http://www.millenet.pl

 

Kontakt

Bank Millennium S.A.

Infolinia: 0 801 331 331
(z telefonów stacjonarnych)

Infolinia: 022 / 598 40 40
(z telefonów komórkowych i z zagranicy)

Ocena dla sieci Millennium

Ocena sieci

Poznaj opinie o placówkach sieci Millennium


Opis sieci

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, sieci indywidualnych doradców i bankowość elektroniczną.

Jego strategicznym udziałowcem jest Banco Comercial Portugues (Millennium bcp), największy komercyjny bank w Portugalii.

Dzięki swoimi spółkom zależnym i firmom współpracującym, bank od lat prowadzi działalność na wszystkich rynkach finansowych, zapewniając kompleksowe usługi finansowe w ramach jednej instytucji.

Bank stanowi centrum Grupy Banku Millennium w skład  której wchodzą: Millennium Leasing, Millennium Dom Maklerski, Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych i zatrudnia ponad 4 600 pracowników.

Wielkość sieci

Sieć Millennium posiada 676 placówki (oddziały), w 135 miastach, we wszystkich województwach w Polsce.

 

REKLAMA


Placówki

Pokaż placówki z województwa:

Lp.
Nazwa
Ulica, kod pocztowy, miasto
Województwo
10.
ul. Pl. Konstytucji 3 Maja 1, 81-729 Sopot
11.
ul. Wały Jagiellońskie 14/16, 80-887 Gdańsk
14.
ul. Al. Józefa Piłsudskiego 13/15, 15-444 Białystok




1 2 3 4 5 ...    Następna strona



 

Najnowsze opinie o placówkach sieci Millennium

Bardzo miłe i kompetentne Panie. Super obsługa klientów. Gratuluję tak udanego zespołu. Tak trzymać.

Data dodania: 23/10/2017

Dodał: Janusz

Miło, sprawnie - jest ok.

Data dodania: 22/08/2017

Dodała: klientka

Przykro mi to pisać ale w placówce nie honorują pełnomocnictwa notarialnego! Nie wywiązano się z przekazania danych do ZUS-u czego konsekwencją było nie wypłacenie emerytury.Czekam na słowa wyjaśnienia.

Data dodania: 01/08/2017

Dodała: Joanna

Potwierdzam wcześniejsze negatywne opinie, pracownicy z którymi miałam kontakt totalnie mnie lekcewarzyli. Mimo zapewnień brak informacji dotyczących rozwiązania mojego problemu. Złap klienta i miej go w nosie.

Data dodania: 17/07/2017

Dodała: Halina

Nie powinno być tak,ze w momencie gdy jest dużo ludzi,pracownicy odchodzą od okienek,gdzieś tam do swojego kantorka,obsługa jest jednak bardzo miła,powinny być jakieś krzesła żeby klient mogł podczas kolejki odpocząć.

Data dodania: 14/07/2017

Dodała: Irena


Zobacz wszystkie opinie o placówkach sieci Millennium