Nachalni doradcy, widać wyścig szczurów w tym banku. Ale tylko bogaty klient zostaje szybko obsłużony, resztę Panie mają w nosie.

Data dodania: 24/04/2010

Dodał: Marek

Witam, Jedna Pani obslugujaca, reszta chodzi i udaje ze jest zapracowana (ale nie klientem) 30 min czekania i rezygnacja z zalozenia konta. Coz moze 8000 netto wplat miesiecznych to za malo na alior. pojde gdzies gdzie pracuja ...

Data dodania: 14/04/2010

Dodał: Gregor

Kartę Debetową Pay Pass miałem otrzymać w ciągu trzech dni za cztery dni będzie miesiąc, karty nie otrzymałem. Kto poda mi jaki jest telefon do tego banku ? Jestem z Raciborza. Ciekawy jestem czy opinie o tym Banku czytają jego pracownicy?

Data dodania: 15/03/2010

Dodał: Leon

OCENIAM BANK- totalny brak profesjonalizmu w zakresie obsługi kredytowej. Za rzekome opóźnienia w płatnościach chciano mnie obciążyć kwotą 249,73zł. Na szczęście na wszystko miałam potwierdzenia nadania przelewów. ODRADZAM !!!

Data dodania: 03/02/2010

Dodała: Malgorzata M.

nie można się skontaktować telefonicznie.

Data dodania: 25/01/2010

Dodała: olo



 

Przeczytalam wiele pozytywnych opinii na temat tego banku wiec poszlam zebrac troche informacji na temat konta walutowego. Jak weszlam to na poczatku pani byla pochlonieta odpisywaniem na smsa, wiec musiala poczekac az skonczy.

Data dodania: 12/01/2010

Dodała: koza

Ten Bank to kompletne nieporozumienie. Pracownicy Banku - sfrustrowani. Niczego nie można tam załatwić. Odmawiają za opłatą - przesłac harmonogramu spłat kredytu. Nie można sie dodzwonić. Koszmarne kolejki przy kasach i nadęte Panie w okienkach.

Data dodania: 12/01/2010

Dodała: Była klientka z Łodzi

Moje zdanie jest takie, że przez dotychczasowy okres działania bank ściągał klientów. Od nowego roku podnosi ceny i już nie będzie tak kolorowo, licząc że ludzią nie będzie się chciało przenosić lub nie będzie się opłacać.

Data dodania: 01/01/2010

Dodała: Jurek

Natychmiast po załozeniu konta (w trakcie barzdzo miła obsługa - chyba tylko po to zeby "złowić" klienta czyt. jelenia) brak jakiegokolwiek kontaktu ,na załatwienie wniosku czekam cały miesiąc, kompletna ignorancja. !!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 30/12/2009

Dodała: greja

tragedia. sprawa załatwiana strasznie dlugo, sprawa prosta. kolejki do kasy, gdyż Pani kasjerka chyba wcale nie została przeszkolona, wszystko robi bardzo wolno i strasznie się myli. ja im nie powierzę swoich pieniędzy napewno..

Data dodania: 11/12/2009

Dodała: k




Poprzednia strona    ... 7 8 9 10 11    Następna strona