Powód: Praktykantów szanują jak niewolników i zwierzęta.

Data dodania: 07/10/2010

Dodał: Tohver

Opinia negatywna
placówka zamknięta
zalecam omijanie tej placówki i komputronika.Dałem do naprawy gwarancyjnej drukarkę.Trwała miesiąc.Oddano mi sprzęt bez kabli ,które były dołączone.Mineło trzy tygodnie i do tej pory nie zwrócono.Byłem w tej placówce 6 razy i nikt mi nie pomógł.

Data dodania: 07/10/2010

Dodał: Roman

właściciel nieprzyjemny, nie umie doradzic tylko daje to co ma na magazynie, nie mozna z nim luzno porozmawiac. ogólnie duzy minus

Data dodania: 17/09/2010

Dodał: rower

OBSLUGA JEST MILA I GRZECZNA JAK KUPUJE SIE U NICH LAPTOP I AKCESORIA,ALE NA TYM SIE KONCZY ICH UPRZEJMNOSC.DALAM DO NAPRAWY STARY LAPTOP I CZEKALAM PONAD MIESIAC NA NAPRAWE ODWIEDZAJAC ICH CO TYDZIEN PONIEWAZ NIE DZWONILI.NIE POLECAM SERWUISU!!!

Data dodania: 13/09/2010

Dodała: IZEJKA

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Nie jestem zadowolony z ich usług naprawy laptopa, nie jestem zadowolony z obsługi pracowników tego sklepu, brak profesjonalizmu, brak dobrych manier

Data dodania: 09/08/2010

Dodał: Maxx



 

Zestaw 5.000,00 zł. odebrałem w poniedziałek. Nie odpalił. We wtorek zapewniono mnie, że będzie gotowy na czwartek. W czwartek, że w piątek rano, w piątek rano, że brakuje go w paczce z Poznania. Jak długo jeszcze mam czekać ? Niepoważny sklep.

Data dodania: 30/07/2010

Dodał: AB

kiepska obsługa, słabe zaopatrzenie

Data dodania: 25/07/2010

Dodał: roman

Opinia negatywna
placówka zamknięta
zamówiełm w poniedziałek torbe do laptopa dzwonie na infolinie komputronik jest ,potem ,,,,,dzonie do panoramy i zapenili mnie ,ze bedzie JUTRO byłem po jutrze...i nie ma///HALO OBUDZIĆ SIE HALO ,ja tez zarabiam mało i nie mam w d.. klientów

Data dodania: 24/07/2010

Dodał: ałek

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Handlowcy nie dotrzymują słowa w temacie kontaktu z klientem składającym zamówienie. Kontakt telefoniczny z placówką graniczy z cudem

Data dodania: 22/07/2010

Dodał: Jerzy

Obsługa fatalna. Otrzymałem zamówiony napęd bez opakowania, bez softu, bez słowa. Sam musiałem się zapytać \"Czy to wszystko?\" Dziekuję. Mieli mnie powiadomić o nadejściu zamówienia na drugi dzień nie otrzymałem telefonu mimo, że towar już był.

Data dodania: 15/07/2010

Dodał: Krzysztof




Poprzednia strona    ... 10 11 12 13 14 ...    Następna strona