w kasie nabijaja wiecej towaru niz klient kupuje

Data dodania: 26/10/2015

Dodał: ryszard

Opinia negatywna
W sklepi Lidl w Chełmnie należy zmienić kierownika, bo kompletnie sobie nie radzi. Ludzie stoją w długiej kolejce przy 1 kasie i problemem jest uruchomienie drugiej, a obsługa \\\\\\\"chodzi jak chce\\\\\\\". Totalny bałagan organizacyjny!!!

Data dodania: 25/10/2015

Dodała: R

Opinia pozytywna
dobra obsługa klienta. Stała, zgrana załoga (w odróżnieniu od p. Carefurra).

Data dodania: 25/08/2015

Dodał: Krystian

Resztki starego chleba i inne przeterminowana zywnosc odbieraja pracownicy lidla z innych sklepow a to ponoc zabronione i do tego inni niemogo korzystac Takie te przeterminowane towary mozna kupic za symboliczna kase w nieborowicach !!

Data dodania: 18/05/2015

Dodał: kasa

Miła i sprawna obsługa

Data dodania: 09/05/2015

Dodał: łukasz



 

co do obszabrowanych rzeczy to wina klientów... łażą wszystko rozwalają i rozrzucają sama byłam świadkiem kilkunastu takich zdarzeń... a potem dziewczyny tam pracujące muszą chodzić i zbierać to.. tak samo z jedzeniem pistacji nie zapłaconych na wag

Data dodania: 24/04/2015

Dodała: Aga

Opinia negatywna
Niektóre kasjerki źle nabijają towar . W Pionkach koło Radomia . Ochroniarz chodzi za człowiekiem jak za potencjalnym złodziejem .

Data dodania: 25/03/2015

Dodał: Adam

Po zapłaceniu rachunku zorientowałem się, że przy kasie pozostawiłem suszarkę za którą zapłaciłem. Następnego dnia zadzwoniłem pod wskazany numer i opowiedziałem o tym zdarzeniu. Kazano mi po nią przyjechać. Ślicznie dziękuję- szczególnie Pani z kasy

Data dodania: 13/03/2015

Dodał: Wdzięczny klient

Opinia negatywna
Lidl bardzo źle traktuje swoich pracowników.

Data dodania: 19/01/2015

Dodała: mala

Opinia negatywna
Kierownictwo jest nie miłe dla personelu a tym samym klient też na tym cierpi.

Data dodania: 07/01/2015

Dodała: Marzena




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona