...

Data dodania: 07/10/2017

Dodała: Asia

Chciałabym odnieść się do tych negatywów, więc byłam wielokrotnie światkiem złego zachowania klientów a nie pracownic. To raz a dwa ci któży napisali swoje negatywy to ludzie z reguły problematyczni.

Data dodania: 06/10/2017

Dodała: klient

Kaufland w Łukowie to zadbany sklep,duży wybór asortymentu,czasem pojawiają się kolejki ale nie ma co się dziwić skoro klientów jest tak dużo. Panie bardzo miłe,pomagają w znalezieniu towaru. Lubię robić tu zakupy.

Data dodania: 06/10/2017

Dodał: Xxx

Słyszałam,że Kaufland w Łasku i Zduńskiej Woli są na etapie wyprzedaży, ponieważ mają się przebranżawiać w chińską przemysłówkę.Całkiem możliwe, bo coraz mniej towarów promocyjnych, brakuje już w 2 dniu promocji:kawa jacobs, płyn Pur, pepsi 4-pak

Data dodania: 25/09/2017

Dodała: Wioletta

Mało personelu, zmniejszony asortyment na spożywce, lada dramat nędzny asortyment wędlin,widoczne braki na brudnych pólkach, kolejki przy kasach i ladzie. Po godz 18-stej lepiej nie wchodzić: brudna podłoga, bałagan w całym markecie, zgniłe warzywa

Data dodania: 08/09/2017

Dodał: Piotr



 

Opinia negatywna
zarobki są 1400 na rękę, jeśli mówią że zarobki super to nieprawda, chcą tym sposobem podpisać umowę z Tobą, nie zatrudniajcie się tam.Zal.

Data dodania: 01/09/2017

Dodał: Pracownik

Ceny na półce różne od tych w kasie. Na pytanie dlaczego, Pani z działu AGD odpowiedziała z wzruszeniem ramion :\\\"bo cena na półce dotyczy innego artykułu\\\" .... Z tzw. \\\"fochem\\\" poleciła oddać 2 zł różnicy. Nie chodzi o pieniądze ale o zasa

Data dodania: 25/08/2017

Dodała: Ara

Na dziale warzywnym mnóstwo krążących much np. zgniła marchewka. Kraj pochodzenia niby jest na opakowaniu a tam jak byk pisze gdzie był konfekcjonowany a to nie to samo

Data dodania: 23/08/2017

Dodał: Jorge

OSTRZEŻENIE DLA KLIENTÓW SKLEPU KAUFLAND!!! W dniu 16. 08 2017 zakupiłem na stoisku mięsnym w Kauflandzie kilka gatunków mięsa. Po rozpakowaniu mięsa w domu okazało się, że jest ono cuchnące. Sklep przyjął reklamację, ale ja poniosłem koszty dojazdu

Data dodania: 16/08/2017

Dodał: klient

Opinia negatywna
w dn.04.08.2017r. o godz.9.30 na stoisku z wędlinami obsługa odmówiła obsługi uzasadniając że stoimy w niewłaściwej kolejce podczas gdy byliśmy jedynymi klientami przy stoisku w wyniku czego wyszliśmy z kauflandu

Data dodania: 04/08/2017

Dodał: waldi




1 2 3 4 5 ...    Następna strona