Niekompetentna i arogancka obsługa. Klient to dla nich śmieć, który przeszkadza im w pracy. Stanowczo odradzam zakupy na tym targowisku bubli obsługiwanym przez ignorantów,na dodatek chamowatych.

Data dodania: 14/11/2010

Dodał: sokrates

W sklepie najlepsza jest ze wszystkiego jest obsługa w punkcie obsługi klienta zwłaszcza lukas banku

Data dodania: 09/11/2010

Dodała: Barbara

oddałem do naprawy gwarancyjnej monitor w sierpniu , wrócił po 2 tygodniach niekompletny (brak jednej części podstawy ,uszkodzony przewód sygnałowy )złożona powtórnie reklamacja i- cisza brak odzewu i kontaktu telefonicznego

Data dodania: 08/11/2010

Dodał: Janusz

Nigdzie nie podaja numeru telefonu. Nie mam czasu na czekanie na odpowiedz mailowa....

Data dodania: 03/11/2010

Dodał: kkk

Potwierdzam, nie odbierają telefonów.

Data dodania: 02/11/2010

Dodał: Jedrek



 

Serdeczne dziękuję Pani Izabeli z informacji za miłą i profesjonalną obsługę.Życzę Dyrekcji tego sklepu takich pracowników!!!Miło wracać do Państwa na zakupy...

Data dodania: 24/10/2010

Dodał: leon

784028552 electro world katowice;] trzeba sie na kilka numerów do dzwonic zeby dostac ten numer do nich;/

Data dodania: 22/10/2010

Dodał: gosc

Niekompetencja. Chciałem zwrócić towar do sklepu w ramach reklanmacji (zaświadczenie z punktu serwisowego o nieopłacalności naprawy i kwalifikacja do wymiany lub zwrotu gotówki). Pani uznała, ze zbyt długo zwlekałem z przyjazdem do nich (65 dni).

Data dodania: 09/10/2010

Dodał: Grzegorz

Bardzo dobra obsługa, polecam sklep w warszawie i Pana Marcina, tak trzymać! Zakupiłem ROBOTA, ŚWIETNA ROBOTA!

Data dodania: 05/10/2010

Dodał: brak

Personel mało kompetentny, za każdym razem jak tam byłam pracownicy grali na jakiejś grze na komputerze albo zachowywali się tak jakby byli tam sami - może już się do tego przyzwyczaili że nie mają klientów. Sprzęt bardzo brudny prawie pół cm kurzu.

Data dodania: 05/10/2010

Dodała: Lola




Poprzednia strona    ... 9 10 11 12 13 ...    Następna strona